M.I.A Skrevet 19. august 2012 #1 Skrevet 19. august 2012 En helt forferdelig historie, dette her. Jeg har vært sammen med en mann i fem år, der vi har hatt et ordentlig på-og-av forhold. Det ble etter mye krangling slutt mellom oss, og jeg ble sammen med en annen. Vi var sammen i 6 mnd, før det ble slutt, og jeg ble rimelig fort sammen med ex'n igjen. Så fant jeg ut at jeg var gravid, med han jeg var sammen med i 6 mnd. Jeg bestemte meg for å beholde. Det ble etterhvert slutt mellom meg og ham igjen. Men i mellomtiden har han vært på bygda (jeg bor i en liten by, men med bygdementalitet) og sagt at han kan være far til barnet mitt, han har enda påstått at det er 50/50 sjanse for akkurat det. Hva som er motivasjonen hans, vet jeg ikke, men han har alltid hatt lyst til å bli pappa, og spurte meg flere gAnger om det kunne være en liiten mulighet for at det var han som var far. Det var det jo ikke, men han håpet i det lengste.. Og nå er han altså rundt og forteller at han kan være far, og jeg skal ta farskapstest for å motbevise dette. Men hvordan gripe dette an? Folk tror jo på det han forteller, det er jo ingen som lyver PÅ seg ett barn? Og skal jeg løpe rundt og fortelle til folk som ikke spør engang, denne historien? Uff. Jeg vil jo ikke at folk skal tro dette, men hva skal jeg gjøre? Han er egentlig ikke en troverdig mann, han har rusproblemer og lider av stormannsgalskap; han er kjent for å lyve endel, og å alltid overdrive historiene sine. Tror dere denne historien vil følge meg livet ut, eller vil folk forstå/glemme dette?
Anonym bruker Skrevet 19. august 2012 #2 Skrevet 19. august 2012 Jeg ville nok gitt blanke f'n i alle andre, og denne eksen, heller fortalt den blivende barnefaren, at den eneste som kan være far til barnet er han, siden det kun er han du har hatt sex med de 6 mnd, ordne med farskaps testen, og når det du vet er bevist, så kan du bare si til noen av de vennene dine, som er flinke til å "spre budskap" at det er ren sprøyt det de alle er blitt fortalt, bare fordi eksen din er desperat etter barn selv, så skal han ikke komme her og kapre en annen manns barn!
M.I.A Skrevet 19. august 2012 Forfatter #3 Skrevet 19. august 2012 Barnet er født for flere måneder siden, og barnefaren kom på sykehuset da hun ble født, og har vært ofte her på besøk, så han tviler ikke på at det er hans barn, det er kun ex'n.. :/ Ekkel situasjon likevel, for x'n kjenner flere mennesker enn meg og er ofte ute på byen, der han benytter sjansen til å fortelle denne historien.. Jaja, jeg får bare håpe at folk skjønner hva som er sant.
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 19. august 2012 #4 Skrevet 19. august 2012 Da hadde jeg nok "satt ut rykte", fått noen til å spre ordene om at han går rundt å lyver om at han kan være faren. Finnes da grenser for hva man kan gå å fortelle også! Bare fordi han ønsker seg barn, kan han da ikke spre slike løyner!
M.I.A Skrevet 19. august 2012 Forfatter #5 Skrevet 19. august 2012 Det er vel ikke bare fordi han ønsker seg barn, men også fordi en liten del av ham faktisk TROR han kan være faren. Han er ikke ondskapsfull, han er bare, om jeg kan si det, ikke så veldig intelligent, og veldig dårlig å forstå konsekvenser. Ja, jeg har jo selvfølgelig sagt dette til alle jeg kjenner, men de jeg ikke kjenner, vil nok tro på han.. For hvem lyver på seg ett barn? Det tenker vel de fleste. Iallefall de som ikke kjenner hverken ham eller meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå