Anonym bruker Skrevet 19. august 2012 #1 Skrevet 19. august 2012 http://www.apotek1.no/produkter/la-roche-posay-rosaliac-uv-rich-mot-rodme-40ml-903549p Funker den?
magica fra tryll Skrevet 19. august 2012 #3 Skrevet 19. august 2012 Jeg bruker den, og er kjempefornøyd:) Har fått kjempefin hud! Bruker også rensemelka.
Anonym bruker Skrevet 19. august 2012 #4 Skrevet 19. august 2012 Jeg bruker den, og er kjempefornøyd:) Har fått kjempefin hud! Bruker også rensemelka. Er du veldig rød i ansiktet? det er jeg, synes ikke rødheten når du bruker kremen? hi
magica fra tryll Skrevet 19. august 2012 #5 Skrevet 19. august 2012 Jeg var ganske plaget av rosacea. Jeg bruker den og så en krem som heter "Medical" fra helsekost. Den dekker over litt mer, men nå trenger jeg det faktisk ikke. Men jeg anbefaler virkelig å prøve den. Samme merke har også en mer dekkende krem, om du skulle ønske det:)
Anonym bruker Skrevet 19. august 2012 #6 Skrevet 19. august 2012 Jeg var ganske plaget av rosacea. Jeg bruker den og så en krem som heter "Medical" fra helsekost. Den dekker over litt mer, men nå trenger jeg det faktisk ikke. Men jeg anbefaler virkelig å prøve den. Samme merke har også en mer dekkende krem, om du skulle ønske det:) Er nødt til å prøve den Men jeg reagerer på nesten alt, håper ikke jeg gjør det på denne. Skal sjekke ut de andre kremene også hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå