Soveposen Skrevet 19. august 2012 #1 Skrevet 19. august 2012 Lillemor er bare 7 måneder og går ikke enda. Allikevel trenger hun noe vind- og vanntett på føttene. Vil ha noe med myk såle og vurderer derfor stonz. Noen med erfaringer?
Gjest tilda med to små <3 Skrevet 19. august 2012 #2 Skrevet 19. august 2012 Jeg synes de er kjempegode! Og kjøper du med sånne tykke ull-innlegg er de vel så varme som vintersko Så jeg anbefaler dem gjerne! (og ps. kjøp på nett, der er de gjerne litt billigere og du har dem i postkassa iløpet av noen dager!)
Gjest Mentha Skrevet 19. august 2012 #3 Skrevet 19. august 2012 Elsket stonz! Brukte de hele forrige høst og vinter, fram til junior begynte å gå for alvor. Med fóret man kan kjøpe med holder de varmen godt, og de ble aldri våte gjennom. Men siden junior begynte å gå midt på vinteren var underlaget for ujevnt til å gå med stonz og vi måtte over på vintersko. Anbefaler deg å kjøpe en stor størrelse, for de er faktisk ganske små. Ta med deg barnet til butikken og la henne prøve med og uten fór.
Cimorene Skrevet 19. august 2012 #4 Skrevet 19. august 2012 Vi bruker stonz på vår lille på 9 mnd, hovedsaklig når vi skal på bæretur, så hun har noe vindtett på bena. Hun kan krabbe med de på uten at de faller av, så for oss fungerer de helt fint. Har ikke prøvd de i søledammer, så vet ikke helt hvor vanntette de er. Eneste er at de er litt dyre da, men vi kjøpte våre på salg (bestandig salg et sted på nettet). Du kan kjøpe det fòret som hører til, eller bare bruke strikka ullsokker/legginser oppi.
Soveposen Skrevet 19. august 2012 Forfatter #5 Skrevet 19. august 2012 Takk for gode svar, alle sammen! Hvilke skobutikker selges de i?
NoraLill82 Skrevet 25. oktober 2012 #6 Skrevet 25. oktober 2012 Jeg synes de er kjempegode! Og kjøper du med sånne tykke ull-innlegg er de vel så varme som vintersko Så jeg anbefaler dem gjerne! (og ps. kjøp på nett, der er de gjerne litt billigere og du har dem i postkassa iløpet av noen dager!) Tilda, hvor kjøpte du de? Hvilken nettbutikk? Vurderer å kjøpe fra stonzwear.com, men finner ikke ut av dette med toll og moms- vet du?
mamma'n til 2 :) Skrevet 25. oktober 2012 #7 Skrevet 25. oktober 2012 Jeg bestilte innlegget til stonz på den siden du skriver, HI, og betalte ikke noe moms eller toll. Kun prisen som står der + porto. Men det er kanskje fordi de koster under 200kr de innlegga. Stonzene koster mer, og da blir det kanskje toll på de. Hmmm... Ble usikker selv nå... Send de en mail og spør, noen nettbutikker har jo moms og toll inkludert i prisene sine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå