leahr Skrevet 19. august 2012 #1 Skrevet 19. august 2012 Hei folkens:) Jeg har endelig våget å invitere drømmemannen ut på date, og han sa ja!! Denne daten er veldig viktig for meg, og MÅ gå bra. Bor i Stavanger og vil gjerne gjøre noe aktivt slik at vi kan slippe pinlig stillhet. Tenkte på å kjøre gokart, havrafting og lignende, men ser ut for at de vil ha grupper på flere enn 4 og 8:( Har dere noen tips til hva vi kan gjøre? Og ellers noen tips på hva som gjør en date bra? Vi er i midten av 20-årene begge to hvis det har noe å si;) Hjelp!
Kjærepære Skrevet 19. august 2012 #3 Skrevet 19. august 2012 Har kanskje ikke noen gode tips, men er det ikke lurt å gjøre på noe der man kan prate litt på første date? Vil tro det er litt kinkig å være romantisk og bli kjent om man sitter i hver sin gocart eller danser på bølgene hehe. Et tips er i alle fall å være interessert i det han har å si, at man ikke ender opp med å skravle om bare seg selv Jeg syns bowling og sånt er gøy, jeg da, men jeg er kanskje litt rar
Roselilly Skrevet 19. august 2012 #4 Skrevet 19. august 2012 Klatring? Gå tur? Spise reker på kaia? Bowling kan være moro, som Kjærepære sier. Uansett hva dere finner på.... lykke til! Bare vær deg selv og prøv å slappe av så tenker jeg det blir bra uansett hva dere gjør.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå