Gå til innhold

Kjære Gud i himmelen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjære Gud i himmelen. Jeg vet at vi ikke snakkes så ofte, og jeg vet at jeg bare snakker til deg når jeg trenger noe, eller når jeg misbruker ditt navn, og dette beklager jeg. Jeg tar nå kontakt igjen, denne gangen for å be om en tjeneste ( såklart ). Selv om jeg ikke snakker til deg så ofte, så kjenner du meg og du vet hva jeg vil bli. Jeg BER deg av hele mitt hjerte om å la meg komme inn på høgskolen jeg har søkt på. Jeg vet at det ser dårlig ut, og jeg føler at jeg klamrer meg til noe som ikke er der. Du vet også at dette er min eneste sjangse til å gå på skolen, da min økonomiske situasjon strax tar en helomvending. Du vet at jeg vil klare meg kjempeflott på skole, på alle måter, og du vet at jeg kunne ha sagt meg lykkelig om skoleplassen var min.

Du vet hvor hardt jeg har jobbet de siste åra for å komme inn på skole, og du vet at det ikke var min feil at jeg ikke kom inn. Jeg lover å sette meg pris på det jeg har dersom jeg kommer inn på skole, og jeg lover å prøve å begrense misbruket av ditt navn. Jeg kan ikke si nok hvor takknemlig jeg hadde vært om jeg hadde fått komme inn, men jeg kan love at om jeg får lov å komme inn, så skal jeg takke for dette, tilogmed på de mest dårlige dager.

Vær så snill, kjære Gud?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Visste ikke at Gud er på dib...

Gjest Løvemusene
Skrevet

Lykke til, håper det går veien du ønsker.

Jeg sitter selv å ber til gud nå om at noe skal falle ned fra himmelen og treffe morra mi i huet.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...