Anonym bruker Skrevet 19. august 2012 #1 Skrevet 19. august 2012 Jeg skal på sykehuset av private grunner i morgen, og tenker å stikke nesa inn til en venninne som føder i dag (så fremt gullungen er ute til det, selvsagt). Jeg blir ikke lenge, og barselgave til barnet får hun når de kommer hjem, men jeg har lyst å ta med noe til den nybakte mamma. Er det noen som har tips om hva som kan være fint å få "dagen derpå"? Og før noen får sprasmer, så er vi så gode venninner at om hun ikke ønsker at jeg titter innom, gir hun beskjed om det. Jeg tror heller at hun hadde blitt skuffet om jeg ikke viste interesse for vidunderet hennes
Anonym bruker Skrevet 19. august 2012 #2 Skrevet 19. august 2012 Jeg var sinnsykt sugen på noe søtt dagen etter fødselen, så jeg hadde satt pris på noen druer og litt godteri
hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 19. august 2012 #4 Skrevet 19. august 2012 Dytter litt... Noe søtt , et blad, en dusjsåpe/lotion, en blomst og frukt. Noen ideer iallefall:)
Anonym bruker Skrevet 19. august 2012 #5 Skrevet 19. august 2012 Ukeblad, godteri, en god bodylotion, muffins, blomster
Lilje Sille ♀♀♂ Skrevet 19. august 2012 #6 Skrevet 19. august 2012 Hjemmebakst kanskje? Og en heliumballong, det slår aldri feil
marsve Skrevet 19. august 2012 #7 Skrevet 19. august 2012 Noe søtt, blomster, blader. Ammeinnlegg i ull. En god håndkrem. En iskald brus (for sånne colamaner som meg hadde det vært gull).
min<3 Skrevet 19. august 2012 #8 Skrevet 19. august 2012 Det eneste jeg ville at mamma skulle ta med til meg var ferske rundstykker,med salami og majones :-)
Gjest Tullmusa83 Skrevet 19. august 2012 #9 Skrevet 19. august 2012 Spekemat var desperat etter spekemat
Musemorbr / Skrevet 19. august 2012 #10 Skrevet 19. august 2012 Haha Jeg stemmer for spekemat! Det hadde vært tingen hos meg også. Sultet etter det, og spiste det i flere dager da vi kom hjem.
TPK Skrevet 19. august 2012 #11 Skrevet 19. august 2012 Spekemat ja. Og noe god mat. Kanskje hjemmelagede rundstykker, boller e.l. for sykehusmaten er ikke noe å skryte av. Og jeg var sugen på chips og iste.
Anonym bruker Skrevet 19. august 2012 #12 Skrevet 19. august 2012 Tusen takk for mange flotte og fantasifulle forslag Vi har en god reisevei, og må starte tidlig, så hjemmebaksten får vente til hun kommer hjem, men det var mange andre gode forslag. Satser på litt å bite i + en god lotion eller noe - bøker og blader blir det vel sjelden tid til å se i hi
Anonym bruker Skrevet 19. august 2012 #13 Skrevet 19. august 2012 mammaogherman.blogg.no laget nettopp en liste over tips til barselgaver både til mor og barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå