Gå til innhold

Håper noen kan svare meg..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Håper noen orker å ta seg bryet med å svare meg selv om jeg vet at dere ikke kan si ja eller nei, liksom... :)

Jeg har de siste årene hatt kobberspiral. Min syklus har vært på 20-21 dager de siste par årene.

1. dag i denne syklusen var 25 Juli. Altså 4 uker siden på onsdag. Vet eggløsningen min var rundt 5-6-7 August (får veldig vondt når jeg har eggløsning). Hadde gaske mye sex i denne perioden

Fjernet kobberspiralen 8 August. Tok graviditetstest for 1 uke siden fordi jeg følte på en del av symptomene jeg hadde sist, men denne var negativ.

Men nå er det snart 4 uker siden forrige mens. Så lenge mellom syklusene er det to år siden sist jeg hadde. Kan det bare ha vært for tidlig jeg testet? Er det i det hele tat mulig? Har ikke hatt ubeskyttet sex siden spiralen ble fjernet.

Håper noen tar seg bryet med å svare meg...

Videoannonse
Annonse
Gjest tilda med to små <3
Skrevet

Det er fullt mulig å bli gravid med kobberspiralen inne (jeg VET ;) ).

Det er også mulig for sæd å leve flere dager inne i deg.

Derfor kan en sædcelle befrukte et egg opptil 5 dager etter samleie. Når spiralen tas ut opphører vel virkningen nokså umiddelbart så det egget som "løsnet" 1-2 dager før du tok spiralen ut kan godt ha blitt befruktet og ha festet seg ;)

Tror jeg ville testet igjen om noen dager om jeg var deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...