Anonym bruker Skrevet 19. august 2012 #1 Skrevet 19. august 2012 Hei Håper noen orker å ta seg bryet med å svare meg selv om jeg vet at dere ikke kan si ja eller nei, liksom... Jeg har de siste årene hatt kobberspiral. Min syklus har vært på 20-21 dager de siste par årene. 1. dag i denne syklusen var 25 Juli. Altså 4 uker siden på onsdag. Vet eggløsningen min var rundt 5-6-7 August (får veldig vondt når jeg har eggløsning). Hadde gaske mye sex i denne perioden Fjernet kobberspiralen 8 August. Tok graviditetstest for 1 uke siden fordi jeg følte på en del av symptomene jeg hadde sist, men denne var negativ. Men nå er det snart 4 uker siden forrige mens. Så lenge mellom syklusene er det to år siden sist jeg hadde. Kan det bare ha vært for tidlig jeg testet? Er det i det hele tat mulig? Har ikke hatt ubeskyttet sex siden spiralen ble fjernet. Håper noen tar seg bryet med å svare meg...
Gjest tilda med to små <3 Skrevet 19. august 2012 #2 Skrevet 19. august 2012 Det er fullt mulig å bli gravid med kobberspiralen inne (jeg VET ). Det er også mulig for sæd å leve flere dager inne i deg. Derfor kan en sædcelle befrukte et egg opptil 5 dager etter samleie. Når spiralen tas ut opphører vel virkningen nokså umiddelbart så det egget som "løsnet" 1-2 dager før du tok spiralen ut kan godt ha blitt befruktet og ha festet seg Tror jeg ville testet igjen om noen dager om jeg var deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå