Anonym bruker Skrevet 19. august 2012 #1 Skrevet 19. august 2012 Er det vanlig å miste all sexlyst? Er fire mnd siden fødsel og har gått tre mnd på disse minipillene. Er mye kvalm/uggen og tanken på sex.. Vel, jeg synes det virker ekkelt. Nakne mennesker er ekkelt og kos er ekkelt. Har aldri følt slik før. Noen andre? Blir kanskje bedre om jeg slutter på pilla, men ammer så da blir jeg gående uten prevensjon.
Lykkeliten♡09 + 12 Skrevet 19. august 2012 #2 Skrevet 19. august 2012 Det er jo to av de mest hyppige bivirkninger man kan få av cerazette. Hva med hormon- eller kobberspiral? Disse kan brukes samtidig som du ammer.
Gjest stårma Skrevet 19. august 2012 #3 Skrevet 19. august 2012 Dritt pille. veldig effektiv prevensjon siden jeg har mensen hele tiden. manglende sexlyst kjenner jeg også til ja. så bra prevensjon siden vi omtrent ikke har sex
Husbygger Skrevet 19. august 2012 #4 Skrevet 19. august 2012 Hadde null sexlyst når jeg gikk på den, men klarte allikevel å bli gravid mens jeg brukte den.
Anonym bruker Skrevet 19. august 2012 #5 Skrevet 19. august 2012 Jeg har gått på den i 2 år og er veldig fornøyd.. ikke mistet sexlysten og har null mens. Men nå virker jo p piller på forskjellig måte fra person til person, så ja, er jo absolutt en mulighet at det er pilla som gjør det.
Anonym bruker Skrevet 19. august 2012 #6 Skrevet 19. august 2012 Takk for svar. Enig i at den forsåvidt er veldig effektiv ja, kanskje litt for effektiv . Kan man ha spiral mens man ammer? Hvilken er best? Hi
Husbygger Skrevet 19. august 2012 #7 Skrevet 19. august 2012 Fikk satt inn hormonspiral etter jeg fikk eldstemann, trivdes veldig bra med den. Ingen mens å få bivirkninger sånn ellers :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå