Anonym bruker Skrevet 19. august 2012 #1 Skrevet 19. august 2012 Vi står opp hver sin dag i helgene.. Greit nok det, men føler d er urettferdig når han ikke rører på seg i løpet av natten mens jeg tar nattskiftet. Ei jente som sover urolig og sliter m mageknip og er helt hysterisk etter barnehagestart. Jobber 100% begge to og jeg er totalt utslitt etter nattevåken denne uken.. D samme i natt, han merker knapt at noe skjer og forventer self at jeg står opp kl 6 etter å ha styrt i hele natt. Så blir litt lei og har tidenes hodepine:(
mbea Skrevet 19. august 2012 #2 Skrevet 19. august 2012 Huff da hadde jeg også blitt irritert. Vi har også en jente som sover dårlig. Og hun våkner tidlig hver dag. Men her var det annen hver natt frem til jeg ble gravid. Nå klarer jeg ikke natt, jeg bor sengeliggende hele dagen dersom jeg er opp om natta. Kvalm og sliten. Nå når jeg er gravid tar han hver natt stakkar. Men vi bytter på å stå opp da. I perioder når hun våkner opp til 10 ganger så har mannen måttet sykemeldt seg, for da fungerer han ikke i det hele tatt på dagen. Jeg synes mannen din bør hjelpe til, kanskje du la foreslå at dere tar en natt hver? Er dumt om du skal bli så sliten at du ikke klarer å gå på jobb.
Anonym bruker Skrevet 19. august 2012 #3 Skrevet 19. august 2012 Jobber dere 100% begge får han selvfølgelig ta 50% av nettene gjennom uken også.
Love my kidz Skrevet 19. august 2012 #4 Skrevet 19. august 2012 (endret) Jeg hadde sagt klart i fra at "jeg har vært våken hele natten, du må stå opp så jeg får litt søvn jeg også". Hadde ikke gått med på annet enn "ja klart det kjære" Stå på krava! Du må ha mer søvn kvinne, immunforsvaret ditt blir svekket og du kan bli utbrent og få depresjon. Hvor lenge skal han sove i dag da? Her står jeg som regel alltid opp hver morgen, hvis det er en veeeldig tidlig morgen så vekker jeg mannen rundt ni eller ti på formiddagen og så har vi "vaktskifte". Et par timers søvn da hjelper utrolig godt Endret 19. august 2012 av Love my son
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå