Gå til innhold

Er jeg urimelig og egoistisk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og mannen hadde planlagt å dra på en sammenkomst i kveld, vi hadde ordnet så svigermor skulle komme å passe barna. Men så ble hun dårlig i dag tidlig, så da røyk barnevakten. Men så skulle mannen dra likevel, alene. Da ble jeg litt sint, skuffet og lei meg. Fordi jeg også gjerne ville dratt, og fordi jeg syntes det var litt urettferdig at han tok det for gitt at han skulle dra og jeg være igjen hjemme. Da mener såklart han at jeg er egoistisk og urimelig. For han mener jo at en av oss jo må kunne dra å ha det gøy (men det er jo såklart ham). Han vet godt at jeg aldri hadde dratt uten ham, det ville ikke jeg gjort for DET føler jeg ville vært urettferdig ovenfor ham som da måtte vært alene hjemme og kjedet seg. Jeg ville jo aldri nektet ham å dra heller, men vil jo egentlig at han heller ikke skulle ville dra uten meg. Hadde vært noe annet om det var guttefest eller noe som jeg uansett ikke skulle være med på, men den her greia var noe vi skulle gjøre sammen...

Er det greit at jeg er litt skuffa? Eller må jeg bare lære meg til at menn gjør det de vil uansett...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde blitt sur selv. Idiotmannfolk som ikke klarer å se åpenbare ting;)

Skrevet

Jeg hadde også blitt sur!

Skrevet

Tja, hvis han bare tar det for gitt at det er han som skal dra, så kan jeg jo skjønne at du ble sur.

Men det er jo ikke egentlig heeelt nødvendig at begge må bli hjemme - cluet er bare å bli enige om hvem som får dra. (Hva med annenhver gang?)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...