Anonym bruker Skrevet 18. august 2012 #1 Skrevet 18. august 2012 Noen ganger slapper jeg bare av og beundrer babyen min. Men som oftest svarer jeg folk i Wordfued, sjekker Facebook eller leser VG/DB på mobilen. Hva gjør du?
solstråle- g09 og ?12 Skrevet 18. august 2012 #3 Skrevet 18. august 2012 Jeg gjør/har gjort så mangt: - sjekker facebook/vg/dib - ser på TV - leser for storebror - leser avis / ukeblad - spiser ( ikke til å anbefale blir myyye søl. Men skal sies damene i barselgruppa ble imponert over min evne til å multitaske, selv on jeg tviler på at denne egenskapen nevnes på noen cv) - strikker -lager mat - setter på film til storebror
Anonym bruker Skrevet 18. august 2012 #4 Skrevet 18. august 2012 Jeg gjør/har gjort så mangt: - sjekker facebook/vg/dib - ser på TV - leser for storebror - leser avis / ukeblad - spiser ( ikke til å anbefale blir myyye søl. Men skal sies damene i barselgruppa ble imponert over min evne til å multitaske, selv on jeg tviler på at denne egenskapen nevnes på noen cv) - strikker -lager mat - setter på film til storebror Hæ? Har ikke alle forsøkt å spise og amme samtidig? Det trodde jeg var noe alle mødre har gjort I begynnelsen med førstemann hadde jeg mer enn nok med å få han til å henge på og være våken gjennom et helt måltid, det eneste jeg gjorde utenom var å drikke masse vann. Sånn etterhvert har jeg vel gjort det meste, sett på tv, surfet på internett, lest bøker og aviser, lest for storebror, åpnet døra fordi det har ringt på, skravlet, spist og helt sikkert masse annet
Anonym bruker Skrevet 18. august 2012 #5 Skrevet 18. august 2012 Skal innrømme at jeg nå om dagen gjør lite mens jeg ammer, som oftest bare snakker med de rundt meg og leker eller leser for storesøster. Men da storesøster var et lite knøtt satt jeg en gang nesten naken på do og bæsja mens jeg spiste en brødskive. Den ungen hang i puppen konstant, så det var bare til å prøve å gjøre det jeg kunne når jeg måtte det.
solstråle- g09 og ?12 Skrevet 18. august 2012 #6 Skrevet 18. august 2012 Jeg gjør/har gjort så mangt: - sjekker facebook/vg/dib - ser på TV - leser for storebror - leser avis / ukeblad - spiser ( ikke til å anbefale blir myyye søl. Men skal sies damene i barselgruppa ble imponert over min evne til å multitaske, selv on jeg tviler på at denne egenskapen nevnes på noen cv) - strikker -lager mat - setter på film til storebror Hæ? Har ikke alle forsøkt å spise og amme samtidig? Det trodde jeg var noe alle mødre har gjort I begynnelsen med førstemann hadde jeg mer enn nok med å få han til å henge på og være våken gjennom et helt måltid, det eneste jeg gjorde utenom var å drikke masse vann. Sånn etterhvert har jeg vel gjort det meste, sett på tv, surfet på internett, lest bøker og aviser, lest for storebror, åpnet døra fordi det har ringt på, skravlet, spist og helt sikkert masse annet Jo det trodde jeg også, men her på min boplass er det tydeligvis sensasjon Så en gang en dame som sprutet rundt på kvadrat med babyen på puppen, shoppingbagene i hånden, mens hun pratet i telefonen. DA var jeg imponert
Gjest Sekretøsa Skrevet 18. august 2012 #7 Skrevet 18. august 2012 Den gang jeg ammet hadde jeg ingen hender ledige. Her er matfatet rimelig uhåndterlig så hvis jeg ønsket ungen i live, noe jeg jo gjorde, så måtte jeg holde ungen med ene hånda og puppen med den andre
Magia Skrevet 18. august 2012 #8 Skrevet 18. august 2012 Men da storesøster var et lite knøtt satt jeg en gang nesten naken på do og bæsja mens jeg spiste en brødskive. Den ungen hang i puppen konstant, så det var bare til å prøve å gjøre det jeg kunne når jeg måtte det. Hahahaha! Det håper jeg mannen din tok bilde av til babyalbumet!
Magia Skrevet 18. august 2012 #9 Skrevet 18. august 2012 Dvs, hvis du ikke klarte det selv i tillegg da
Anonym bruker Skrevet 18. august 2012 #10 Skrevet 18. august 2012 har beundret babyen, spist, drukket, gått på do, snakket i tlf, sjekket facebook, sluppet inn/ut katta og ammet et par ganger mens jeg har skiftet bleie(veldig løs avføring som gikk igjennom).. jeg er lav og stellebordet er høyt så gikk veldig greit
2 hjertegull :) Skrevet 18. august 2012 #11 Skrevet 18. august 2012 Den gang jeg ammet hadde jeg ingen hender ledige. Her er matfatet rimelig uhåndterlig så hvis jeg ønsket ungen i live, noe jeg jo gjorde, så måtte jeg holde ungen med ene hånda og puppen med den andre Samme her! Eneste gangen jeg kan gjøre noe annet, er om jeg ligger i senga og ammer, og puppen begynner å bli tom. Og det er jo høvelig, så jeg kan lese godnatt historie for storesøster
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå