Snakkelittmeddeg Skrevet 18. august 2012 #2 Skrevet 18. august 2012 Innimellom... Meste jeg har vunnet er 1000 kr
Anonym bruker Skrevet 18. august 2012 #3 Skrevet 18. august 2012 Har vunnet 100.000 på flaxlodd, dette er nå snart 5 år siden!:-)
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 18. august 2012 #4 Skrevet 18. august 2012 Ja, har bare vunnet småpremier.
Nirgal Skrevet 18. august 2012 #5 Skrevet 18. august 2012 Åja, hvis den som stÅr før meg i kassa pÅ butikken kjøper flaxlodd MÅ jeg og(for tenk om neste lodd er vinnerloddet pÅ 1000000! Tihi..) Har vunnet 1000 et par ganger og 10000 en gang pÅ et lodd jeg fikk til jul faktisk:D
Anonym bruker Skrevet 18. august 2012 #6 Skrevet 18. august 2012 Har aldri hørt at noen har vunnet en million før. Skjer det?
Mandalas Skrevet 18. august 2012 #7 Skrevet 18. august 2012 Kjøper aldri, men har fått iblant og vunnet maks 100 kr.
Anonymor Skrevet 18. august 2012 #8 Skrevet 18. august 2012 Ja kjøper nå og da og vinner sjeldent mer enn en 50 lapp... MEN! Datteren til et vennepar av mine foreldre jobbet på Narvesen... Og da var hun 18 år, hun var på jobb.. Lite og gjøre... Så hun tok seg et flakslodd og skrapte.. Vant ikke .. Og tok seg et nytt et.... vant ikke.. Tilslutt ble "skyldbeløpet" så høyt at hun bare gamblet på å vinne på "neste lodd" ... Millionen måtte jo ligge der liksom.. Men neida. Oppløst i tårer ringte hun hjem og forklarte hva hun hadde gjort.... Og at hun da hadde skrapt for ; 150 000 kr........ Hun fikk sparken gitt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå