Gå til innhold

Kjøper du FLAX-lodd?


Anbefalte innlegg

Skrevet

...og har du vunnet noe på dem?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Innimellom... Meste jeg har vunnet er 1000 kr :)

Skrevet

Har vunnet 100.000 på flaxlodd, dette er nå snart 5 år siden!:-)

Skrevet

Ja, har bare vunnet småpremier.

Skrevet

Åja, hvis den som stÅr før meg i kassa pÅ butikken kjøper flaxlodd MÅ jeg og(for tenk om neste lodd er vinnerloddet pÅ 1000000! Tihi..)

Har vunnet 1000 et par ganger og 10000 en gang pÅ et lodd jeg fikk til jul faktisk:D

Skrevet

Har aldri hørt at noen har vunnet en million før. Skjer det?

Skrevet

Kjøper aldri, men har fått iblant og vunnet maks 100 kr.

Skrevet

Ja kjøper nå og da og vinner sjeldent mer enn en 50 lapp...

 

MEN! Datteren til et vennepar av mine foreldre jobbet på Narvesen... Og da var hun 18 år, hun var på jobb.. Lite og gjøre... Så hun tok seg et flakslodd og skrapte.. Vant ikke .. Og tok seg et nytt et.... vant ikke.. Tilslutt ble "skyldbeløpet" så høyt at hun bare gamblet på å vinne på "neste lodd" ... Millionen måtte jo ligge der liksom.. Men neida. Oppløst i tårer ringte hun hjem og forklarte hva hun hadde gjort.... Og at hun da hadde skrapt for ; 150 000 kr........ Hun fikk sparken gitt ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...