Gå til innhold

Hva legger dere mest merke til

Anbefalte innlegg

Skrevet

når dere er på besøk hos andre. Om det er ryddig eller rent?

Videoannonse
Annonse
Gjest Heartbroken
Skrevet

Om det er koselig :)

Koselig blir det når det er akkurat passe ryddig og rent :)

Skrevet
Om det er koselig :) Koselig blir det når det er akkurat passe ryddig og rent :)
Det er jeg enig i
Skrevet

Menneskene som bor der... Om de trives og slapper av, så gjør jeg det også... Ganske så uavhengig av litt støv eller ro :-)

Skrevet

Så sant det ikke ser heeelt bomba ut i form av masse oppvask på kjøkkenet, skitne klær slengende rundt, kattedo med masse bæsj i, søppelposer rundt om og masse annet liggende på alt av bord og div, så legger jeg sjeldent merke til noe som helst :P

Men for å svare litt generelt så er det jo klart viktigere å ha det rent enn ryddig..

Skrevet

Jeg legger sjeldent merke til det i det hele tatt så lenge det ikke er ekstremt i en eller annen retning. Enten hvis det er ekstremt ryddig, sånn at man feks ikke ser at det bor noen der og hvertfall ikke noen barn. Eller hvis det er ekstremt rotete sånn at det ser ut som det ikke er ryddet i det hele tatt. Vi har det ofte rotete hjemme hos oss selv, men da slipper vi ikke inn noen :P

Jeg har også en venninne som er ekstrem når det gjelder vasking. Jeg har sett henne krabbe rundt på alle fire med en våt klut og vasket gulv (uten at det var noe ekstremt som var sølt) mens hun var uten vann, det la jeg merke til...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...