Anonym bruker Skrevet 18. august 2012 #1 Skrevet 18. august 2012 Jeg har såååå lyst på wall stickers til soverommet. Men jeg druuukner i alle alternativene... Jeg har hvite vegger (fargen heter harmoni). Er det noen som har konkrete forslag til hva jeg burde velge? (ønsker ikke tekst)
marsve Skrevet 18. august 2012 #2 Skrevet 18. august 2012 Syns sånne trær, eller grener med fugler og fuglebur er fine!
frakk Skrevet 18. august 2012 #3 Skrevet 18. august 2012 Syns sånne trær, eller grener med fugler og fuglebur er fine! Takk for svaret. Ja det kan jo være noe.. Har du kanskje en link til noen du synes er fine? Fra en nettbutikk?
frakk Skrevet 18. august 2012 #5 Skrevet 18. august 2012 Ebay har masse !!! Ja jeg vet. Det er alt for mange. Jeg blir helt forvirret... Kan du linke til noen du synes er fine?
granatepla Skrevet 19. august 2012 #6 Skrevet 19. august 2012 Vi er en stor som det står du och jag <3 på hengende over sengen vår :-) i tillegg har vi en med to "vissne" løvetenner i vinden som står i gangen og så har jeg en "motivasjonsticker" på arbeidsrommet der det står: det har jeg aldri prøvd før, så det klarer jeg helt sikkert - Pippi. Søk på mer enn bare veggord på Google, der har jeg kjøpt mine :-)
Cimorene Skrevet 19. august 2012 #8 Skrevet 19. august 2012 Gå på allposters.no, de har hauger av wallstickers, de ligger vel under veggoverføringsbilder der. Bare husk at du må betale toll hvis du handler for over 200 kr. De har også salg i hytt og pine, i tillegg til kampanjer med gratis frakt, så kan være lurt å følge med om det du vil ha kommer på salg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå