Gå til innhold

Hadde dere blitt sure for dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg feiret bursdagen min igår og inviterte svigerinnen min. Igår når alle andre var kommet men ikke henne, sendte jeg først meld så ringte jeg. En time etterpå fikk jeg meld om at hun hadde sovnet m sønnen i stolen, han er 20mnd Og følte seg ikke helt i form så hun ville bare holde seg i ro.

Hadde dere blitt sure for det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei.

Hun kunne sikkert ha sagt ifra litt tidligere. men hun sovnet sikkert fordi hun var dårlig...

Skrevet

Nei, hvorfor skulle man blitt sur for det?

Skrevet

Nei, såpass takhøyde har vi her i huset at jeg ikke gidder bli sur for sånt.

Selvfølgelig burde hun gikk beskjed før, men om hun faktisk sovnet er det jo sånn som skjer.

Skrevet

Nei, det ville jeg ikke blitt sur for. Skuffet over at hun ikke kom, men ikke sur.. Jeg hadde nok tenkt at hun sikkert har hatt en tøff dag med småen, siden hun sovnet med gutten på fanget. Jeg ville sendt en trøstende melding:-)

Skrevet

Hadde nok synes det var dumt med så sen beskjed, men hadde ikke blitt sur.

Skrevet

Jeg hadde ikke akkurat blitt sur, men synes nå likevel det er litt dårlig folkeskikk og ikke si fra når man er bedt i selskap men ikke kan komme - enten man er syk, eller ikke.

Skrevet

Nei, det hadde jeg nok ikke blitt sur for. Uforutsette ting skjer med små barn i huset, og innimellom sovner man av både her og der ;)

Skrevet

Nei guri malla, hun mente vel ikke å sovne. Vanlig å si fra om man ikke kommer seg ivei, og hun hadde sikkert kommet til å gjort det hvis hun ikke hadde sovnet.

Hadde jeg hatt selskap og en gjest uteble og jeg ikke fikk tak i vedkommende innen ti minutt kvarter eller noe så hadde jeg startet serveringen og gledet meg over de som var kommet.

Er ikke noe å bli sur over nei ;)

Skrevet

Hadde vorte skuffa, men ikkje sur. Surheit tener sjelden til noko godt.

Skrevet

Nei, hadde ikke blitt sur.

Skrevet

Nei, men ville vel lurt på hvorfor ikke mannen hadde sagt noe om ha var i bursdagen.

Skrevet

Skuffet, men ikke sur. Det var jo sikkert ikke meningen å ikke si ifra, hun sovnet jo med gutten. Og jeg skjønner godt at hun vil være hjemme om hun (eller ungen) er syk.

Gjest Heartbroken
Skrevet

Nei, det er sånt som skjer.

Jeg er ganske voksen, så jeg blir ikke sur om noen blir forhindret i å komme i bursdagsselskapet mitt ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...