Gå til innhold

Når mener deres menn at ..

Anbefalte innlegg

Skrevet

det er greit å teste for graviditet??

Mannen min mener ca 1 uke etter tr skulle kommet...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han har nok ingen formening om temaet, siden han ikke har greie på det. Jeg er enig med mannen din, ingen vits i å teste i tide og utide..

Skrevet

Spiller det virkelig noen rolle hva han mener da- må man ha hans tillatelse?

Skrevet

Det har virkelig aldri mannen min lagt seg opp i ;)

Jeg har testet den dagen jeg har forventet mens, og har da fått positiv test hver gang jeg har vært gravid.

Skrevet

Aner ikke. Hadde fint lite hann skulle sagt ;) Testet samme da jeg skulle ha mensen.

Gjest tilda med to små <3
Skrevet

Min sier det er greit å teste fra den dagen man skulle hatt mensen. Det er jo fra den dagen disse testene sier de skal gi korrekt resultat, så det er da ikke noe vits i å vente lenger enn en må ;) (blir det neg. res tross uteblitt mens så får en bare ta en ny noen dager senere ...)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Mannen min kunne ikke brydd seg mindre! Han har ikke peiling på sånt uansett

Skrevet

Det tror jeg mannen min gir full beng i gitt! Men han har en formening om at sex hver dag under prøveperioden er lurt;)

Skrevet

Det er ikke noe han har lagt seg borti altså :P

Skrevet

her i huset ville han nok at jeg skulle testet rett etter sex på dagen jeg hadde el :P ivrig på å bli pappa :P men altså, han gir vel egentlig blaffen i om jeg tester en dag før eller en dag etter forventet mens så lenge jeg deler ethvert resultat med han :)

fikk forøvrig beskjed om å ta en test 2 uker etter første positive test, for han ville se det igjen :P vi har mistet veldig mange ganger, så er veldig stas når ny spire sitter, så da er han overivrig ;)

Gjest Tullmusa83
Skrevet

Vi trengte 6 månder prøving. Vet det ikke er noe her inne, men for oss var det lenge.

Så mot slutten Begynte han å spørre om jeg kunne teste snart når han syns det var lenge siden mensen som regel 2 dager før ikm.

Litt ironisk for i begynnelsen drev jeg å testet lenge før å han prøvde å snakke meg vekk fra det mens siste månden testet jeg ikke før jeg var to dager sen.

Skrevet

Min kunne ikke brydd seg mindre tror jeg, ikke har han kontroll over syklusene min heller, så det er ikke vits for han å bry seg ;-) han vil gjerne vite det om jeg er sen og har tenkt å teste snart da, han vil ikke bli overrasket med å plutselig skulle bli pappa ut av det blå sier han. Hvordan det kan komme "ut av det blå" for han, det skjønner jeg ikke.. Vi har jo tross alt prøvd en god stund, så han burde være forberedt ;-)

Skrevet

ha ha skulle han brydd seg med det så kunne han pissa på den sjæl;)

Skrevet

Aner ikke. Skjønner ikke helt hvorfor du spør heller. Må han være enig i at tidspunktet er ok, for at du skal kunne teste?

Skrevet

Det mener han ikke noe om;)

Skrevet

Min ville ikke jeg skulle teste før mensen, for det er jo bortkastede penger hvis mensen skulle komme, da får man jo svar :P

Fra IKM og utover tror jeg alt var greit. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...