Anonym bruker Skrevet 18. august 2012 #1 Skrevet 18. august 2012 Bursdag straks, men aner ikke hva jeg ønsker meg... Trenger jo ikke noe, men så er det en mann, en mor og noen barn som ønsker å kjøpe/lage noe da... Hva ønsker du deg?
Gjest Kira bjeffer! Skrevet 18. august 2012 #2 Skrevet 18. august 2012 Mitt høyeste "gaveønske" for tiden er en natt på hotell helt alene uten en mann som snorker eller barn som gråter
Anonym bruker Skrevet 18. august 2012 #3 Skrevet 18. august 2012 Jeg ønsket meg sykkel til bursdagen min, og det fikk jeg av mannen og barna. Du kan jo ønske deg gavekort på kjøpesenteret, eller i en spesifikk butikk som f.eks parfymeriet så du får handlet deg litt sminke e.l. Jeg ønsker meg hjemmeheklet sjal/skjerf til vinteren og det lager mamma til meg. Jeg ønsker meg også strikkede ulltøfler som har et litt ballerinasko-aktig utseende og det lager søsteren min til meg (supert utenpå strømpebuksen inne når du går i skjørt/kjole om vinteren). Bøker er fint å ønske deg, får aldri nok bøker. Gavekort på en fin restaurant? Hudpleie, spa e.l.? Et år fikk jeg gavekort hos frisøren av mannen min, han hadde betalt for hodebunnsmassasje, hårkur, klipp og farge
Anonym bruker Skrevet 18. august 2012 #4 Skrevet 18. august 2012 En liten håndmiksmaster. Jeg har ødelagt stavmikseren min som det hører visp til ved å vispe for harde ting med den, så jeg ønsker meg en som klarer litt mer. Turbukse Tursko Klær
Anonym bruker Skrevet 18. august 2012 #6 Skrevet 18. august 2012 Jeg ønsket meg en bok (de utrolige årene) og sånn samling av dvd`er på en serie. Ellers så ønsker jeg meg speilrefleks kamera (men det er jo litt dyrt ), gavekort på klær/undertøy, parfyme, treningsvideoer (f.eks zumba).
Gjest -ia- Skrevet 18. august 2012 #7 Skrevet 18. august 2012 For første gang føler jeg at jeg faktisk har noen fornuftige ønsker til bursdag (i september) og jul. Ellers har jeg hatt alt jeg trenger. -kaffetrakter og tv-kanne (så jeg har varm kaffe når jeg får barselbesøk) -gavekort på fotpleie (blir deilig etter at føttene har båret en ekstra tung kropp en periode) -hudpleieprodukter fra chanel (den øyekremen trenger jeg etter mange våkenetter med lille) -parfyme (skal bli deilig å bruke igjen når jeg skal pynte meg) -champagne (skal bli deilig å drikke igjen en-eller-annen gang) -"i boks - den lille matpakkeboka" (til inspirasjon til jeg engang skal smøre matpakker til både meg selv og lille) -sånne kubbelys med fløyelsbånd rundt (dansk design, men husker ikke hva de heter) -bunadssølv
Gjest Sekretøsa Skrevet 18. august 2012 #9 Skrevet 18. august 2012 Ønsker meg sølv til bunaden svigermor skal sy til meg:)
geitemarken Skrevet 18. august 2012 #10 Skrevet 18. august 2012 (endret) I fjor fikk jeg våtkort kurs (kajakkpadling) hos mannen I år har jeg ønsket meg sko til tørrdrakten en koffert i medium Str som har en farge jeg finner på baggasjebåndet Teater og kinobilletter Hvit gyngestol Industri lampe til å ha over kjøkkenbordett Deler til et servise jeg samler på Ny ostehøvel Gamle duker, puter, teak bestikk (retro) Tovet tøfler Lester, alltid ønsker jeg meg lester;) Bøker Potetstapper Nye tursko Spark Votter Lagt meg i delene i år og skrevet ned på mobilen hver gang jeg har kommet på noe å ønske seg:) Endret 18. august 2012 av geitemarken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå