Meg&mine Skrevet 18. august 2012 #1 Skrevet 18. august 2012 Jeg er så utrolig lei meg,jeg har ingen nære venninner,ingen å finne på ting med ofte og kose seg med,en som kan fortelle alt til meg,og som jeg kan fortelle alt til. Føler meg så alene noen ganger, for jeg savner det så.Det er så vanskelig å finne gode venner i voksen alder.Jeg er veldig heldig, jeg har en snill mann og nydelige barn,jeg vet jeg er så heldig,men jeg skulle så gjerne hatt en god venninne også,jeg føler jeg har mye å gi. Jeg føler meg litt deprimert noen ganger pga at jeg ikke har dette, og vil bare gråte! Noen andre som trenger en venninne?Blir gjerne kjent med deg,send meg en personlig melding,jeg er 30 år og bor i Østfold,men det gjør ikke noe om du bor i Oslo eller andre steder, men gjerne ikke så alt for langt unna..
venter 1til<3 Skrevet 23. august 2012 #2 Skrevet 23. august 2012 Du er ikke den eneste da:P Her har de fleste mine nærmeste flyttet å noe som gjør at vi ikke prater så mye. Har å en herlig kjæreste å 2 flotte barn men føler at det hadde vært godt med en man kan prate me. Men her bor jg da i Finnmark !
Lykken_er_tre Skrevet 23. august 2012 #3 Skrevet 23. august 2012 Samme situasjon her, 31 år.. mann og to barn. Flyttet fra hjembyen min og det er helt umulig å få nære venner, har masse bekjente men ingen jeg kan sitte og prate med om alt mulig... Bor på sørlandet da så er litt avstand
Gjest Filifjonka Skrevet 23. august 2012 #4 Skrevet 23. august 2012 Tørk tårene og begynn å jobbe med saken. Ettersom du er her på DIB og har det nicket du har, tenker jeg at du har barn. Begynn der. Går barna dine i barnehagen? Er det et barn de snakker om jevnlig? Finn ut hvem som er moren, og send henne en sms. "Hei. (navn på ditt barn) har så lyst til å ha besøk av (navn på venn) en dag, og jeg synes det er hyggelig om du har tid til en kopp kaffe med det samme. Kunne det passe (sett inn dag og ca klokkeslett)? Hilsen (ditt navn)" Så koker du kaffe, og prater med denne moren mens barna leker. Kanskje har dere kjemi, kanskje ikke. Du begrenser deg ikke bare til henne, men inviterer selvsagt flere. Dog ikke samtidig. Fordeler: Ditt barn får utvidet vennekretsen sin. du får utvidet bekjentskapskretsen din. Du kan også ende opp med en god venninne (eller flere!). Jeg har en god venninne som jeg har fått på denne måten. og takket være mitt vennskap med henne kom jeg inn i en gjeng hvor jeg har fått flere venninner. Det nytter, men du må jobbe litt for det.
venter 1til<3 Skrevet 23. august 2012 #5 Skrevet 23. august 2012 Jupp. Greit å invitere fra barnehagen men ingen æ kan kan skravle med om alt mulig. Prøvde en gang å danne ett nettverk sørpå men det gikk ikke. Æ å ungene reiser mye sørover så
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 23. august 2012 #6 Skrevet 23. august 2012 Om du vil kan jeg gjerne bli kjent med deg. Du vet vel hva slags type venninner du ønsker. Og har du vært her en del vet du vel også litt hvordan type jeg er. Så om jeg kvalifiserer meg kan vi gjerne bli kjent. jeg har alltid plass til fler. Bor i Oslo og er "kun 22" så opp til deg om jeg kvalifiserer meg eller ikke
elskerlivet Skrevet 31. august 2012 #7 Skrevet 31. august 2012 Usj..kjenner meg igjen der ja..hvor gamle er barna dine da ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå