lille_Harepus Skrevet 18. august 2012 #1 Skrevet 18. august 2012 Sliter virkelig med å finne det rette navnet til jenta i magen, listen er ikke så veldig lang og akkurat nå er det Amanda som er på toppen. Jeg klarer ikke å bestemme meg for om jeg liker navnet Amanda, eller om det er litt harry. Synspunkter? øvrige navn vi liker er: Leonora Aurora Josefine Karoline
Gjest Adventstjerna Skrevet 18. august 2012 #3 Skrevet 18. august 2012 Amanda er nydelig og ikke det jeg forbinder med harry i det hele tatt!:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå