Gå til innhold

Hva er du stolt av da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er stolt av

- å eie min egen leilighet i en alder av 20 år. At den er fint innredet og godt organisert.

- at jeg er veldig flink til å rydde og organisere

- at jeg er forlovet med min bestevenn og den kjekkeske og snilleste jeg vet om

- familien min, vi er veldig sammensveiset

- datteren min

- at jeg er flink til å bake og lage mat

Kom igjen damer - skryt litt av dere selv nå :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At jeg har verdenes fineste datter !!!!

At jeg er flink til å lage mat og bake,

At jeg er flink til å sammarbeide,

At jeg er flink til å ta bilder,

Skrevet

Jeg er veldig flink med dyr, spesielt hester.

Jeg er en jævel på å ta bilder.

Ikke så ille til å tegne heller.

Jeg vet å formulere meg godt skriftlig.

Jeg er en veldig god lytter og en utrolig lojal venn.

Innerst inne er jeg veldig organisert. Gidder bare ikke det her hjemme siden gubben "overkjører" alt jeg prøver på når det kommer til rydding og organisering ;)

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet (endret)

At jeg har ei nyderlig datter og og en sjarmør av en sønn

At jeg fortsatt klarer å fungere i hverdagen, til tross for at jeg hadde mest lyst til å dø når vi mistet tvillingene våre.

At jeg har blitt et godt menneske, til tross for en bedriten oppvekst.

Og jeg er ikke så verst på å tegne, lage mat eller bake heller ;)

Endret av <3Barn&Engler<3
Skrevet

-At jeg har vært rusfri i 6 år, og røykfri i 2 år.

-At jeg orker/tør å være en god mor, med alt det innebærer.

-At jeg er lojal og ikke baksnakker noen.

-At jeg er en av de snilleste personene jeg vet om (men langtfra dumsnill)

Skrevet

- (må si som noen andre her) at jeg har blitt ett godt menneske tiltross for en skikkelig møkk oppvekst.

- at jeg har kommet meg ut av diverse problemer/vaner på egen hånd.

- at jeg er en god venn.

- at jeg eier eget hus.

- og selvfølgelig at jeg har to nydelige barn :)

Er også stolt over at jeg har fagbrev, selv om mange mener at man må gå høyskole og det som er for å "være noe" ;)

Skrevet

Ikke mye utenom barna mine.

Det meste har gått på ræva...:-/

Skrevet

Er stolt av så veldig mye, egentlig :)

Som f eks

- at jeg har kommet meg gjennom en vanskelig oppvekst uten at det har ødelagt meg helt

- at jeg har klart å snu om alt det negative fra egen oppvekst til det som ser ut til å bli en god oppvekst for mitt eget barn

- at jeg gjør det bra på skolen, selv om jeg begynte litt senere enn "vanlig"

- at jeg eier et hus jeg elsker, med en mann jeg elsker og som elsker meg

- at jeg har verdens flotteste sønn som får alt det jeg ikke fikk (ikke materielt)

- at jeg er smart, reflektert og i tillegg er flink med mennesker

- at jeg har beholdt de gode vennene mine til tross for alt livet har gjort for å skille oss

- at jeg tør å være meg selv (klisjé, jeg vet)

Sikkert mer :) Er jevnt over veldig fornøyd med den jeg er og det livet jeg har klart å skape for meg selv så langt

Skrevet

Stolt av at jeg har vært modig i livet mitt, utviklet meg og gått egne veier. Stolt av de flotte vennene mine som jeg ikke ville klart meg uten! Stolt av mannen min, smelt!

Skrevet

Mest stolt over mitt fantastiske, skjønne barn...

At jeg har gjennomført seksårig universitetsutdannelse og fått en veldig god jobb på tross av noen ganske vanskelige livshendelser i studietiden.

Skrevet

At jeg har vært fulltids student og tvillingmor siden de ble født for halvannet år siden. At jeg begynner på master nå. At jeg er så forståelsesfull, og reflektert. At jeg lager mat (verste jeg vet) fra bunnen av til ungene mine hver dag. At ungene mine er så flinke, snille, hjelpsomme, empatiske og glade! At jeg har gått ned 16kg siden mai.

Skrevet

-At jeg har vært rusfri i 6 år, og røykfri i 2 år.

-At jeg orker/tør å være en god mor, med alt det innebærer.

-At jeg er lojal og ikke baksnakker noen.

-At jeg er en av de snilleste personene jeg vet om (men langtfra dumsnill)

Gratulerer som rusfri! Det har du all grunn til å være stolt over:) hurra for deg!!

Skrevet

Først og fremst sønnen min!

-At jeg ble huseier i en alder av 22, og det meste som må gjøres her er det jeg som gjør. Uten hjelp fra familie, og samboeren min. (Han har 10 tommeltotter, og vet ikke opp ned på en sag)

- At jeg er flink i fotball, og trener ukentlig med bedriftslaget til samboeren min. Jeg har aldri vært den sporty typen, men dette er jo faktisk gøy.

- At jeg endelig vet hva jeg bli, og jobber hardt for å komme dit.

Skrevet

- utrolig stolt av barna mine, de er helt fantastiske <3

- at jeg har funnet den perfekte mannen for meg (tok laaanf tid, mye prøving og feiling :P)

- At jeg daglig kjemper mot anoreksien (Takk til mann og barn som fårmeg til å ville bli bedre)

- At jeg snart er ferdig sykepkeier

- At vi eier egen leilighet

- at jeg er en reser på kjøkkenet og i senga :D hihi

- at jeg er en god mor/kone/datter/venninne osv. Snill mot alle :) men absolutt ikke naiv og dum snill ;)

- at jeg er flink til å strikke

Skrevet

Jeg er stolt av min fantastiske datter, min fantastiske familie og mine fantastiske venner. Jeg er stolt over at jeg har klart å oppdra jenta mi så godt som jeg har gjort, og at jeg i en alder av 18 år la om hele livet mitt pga henne. ( tro meg når jeg sier at de fleste var bekymret når jeg bestemte meg for å beholde )

Jeg er stolt av at jeg har klart å ta en yrkesutdanning+allmenn påygg som privatist, mens jeg var alenemamma, og at jeg nå skal gå sykepleien.

Jeg er stolt over min søster som nå er forlovet og skal bygge hus.

Dette er de tingene jeg er mest stolt over, og dere ANER ikke hvor dårlige utsiktene mine var. Jeg gikk fra: Drikking konstant, lav arbeidsmoral, ansvarsløs, gi faen i alt, sex med alt ( noe som førte til graviditet ), var alltid på fest med narkomane, null kontroll på penger, frekk, rett og slett null kontroll. Når jeg fant ut at jeg var gravid, slutta jeg tvert å drikke, og iløpet av 2-3 mnd ble jeg: Ansvarsfull, brydde meg om utdanning, skaffet meg jobb som jeg aldri var borte fra, ble hyggelig, tok kontroll over pengene, holdt meg til en mann, fikk respekt for folk rundt meg, ble rett og slett voksen.

Så utsiktene mine var dårlige, men jeg snudde helt om når jeg ble gravid.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...