Anonym bruker Skrevet 18. august 2012 #1 Skrevet 18. august 2012 Og det var ikke vanlig mens, men bare tynt friskt blod først, så litt sånn pø om pø. Bare friskt blod, ikke sånn "vanlig" mørk mens (sorry detaljer). Blødde liiiite, absolutt ikke så mye som jeg pleier, og det kom bare på papiret, og ikke på bindet. Nuvel, igår ettermiddag var det ingenting, og det har ikke kommet mere side. Så jeg har vel strengt tatt hatt mensen 1 døgn?? Er det normalt med sånne mellomblødninger? Må jeg belage meg på at jeg får det igjen om ei uke? Kropp er dritt!
Gjest Østfold-80 Skrevet 18. august 2012 #3 Skrevet 18. august 2012 Tenker også at det sikkert er en festeblødning... Kanskje du slipper noe mens om 1uke..?!
Anonym bruker Skrevet 18. august 2012 #4 Skrevet 18. august 2012 Hva i alle dager er en festeblødning?? Er det det samme som mellomblødninger? For det har jeg opplevd et par ganger for maaaange herrans år siden. HI
Anonym bruker Skrevet 18. august 2012 #5 Skrevet 18. august 2012 Blødning når egget fester seg. Så du kan være gravid.
Anonym bruker Skrevet 18. august 2012 #6 Skrevet 18. august 2012 Blødning når egget fester seg. Så du kan være gravid. At det var?? Jeg kan da ikke være gravid?! Er det jeg beskrev her typisk for en sånn festeblødning? Herregud. Jeg må google... Takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå