Gå til innhold

Vær klar til å "slakte" meg..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gleder meg sånn til at 3 åringen skal i barnehage igjen på mandag. Vært hjemme i tre uker, og siste uka har vært et helvete! Jeg er høygravid og mye alene med ham, og ingenting er godt nok liksom. Han skriker og hyler for ALT, enda jeg prøver så godt jeg kan å leke, stimulere og gjøre morsomme ting med ham. Han vil ingenting, kaster med lekene sine, vil ikke spise fordi han hele tiden vil ha noe annet enn det jeg lager. Idag har han hylt i en time fordi vi ikke finner hans yndlingsfilm som han gjerne vil se. Han vil ikke trøstes, ikke høre når jeg forklarer men går helt ut av sit gode sinn, og er rett og slett grusom å være sammen med. Ropte HØYT til ham idag, og fikk så dårlig samvittighet etterpå at jeg måtte gråte litt for meg selv...

Mange synes sikkert jeg er en dårlig mor som snakker sÅnn om sønnen min, men jeg GLEDER MEG SÅNN til å levere ham i barnehagen mandag.

Er klar til slakt, give it to me !!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner den følelsen godt jeg, og jeg har ikke vært høygravid med trassig 3 åring. Sender deg en lang klem :D

Skrevet

Du skal ikke ha dårlig samvittighet for det når du er høygravid:) En tre-åring kan kreve mye ..

Skrevet

Skjønner ikke de som aldri blir lei og sliten av sine egne unger, de må være overskuddsmennesker eller ha meeeget rolige barn. Etter en sommer med mye dårlig vær og mange av naboungene på ferie så skal det bli godt å sende 7-åringen på skole på mandag. Ja til hverdag! :D

Skrevet

Min dypeste medfølelse. Helt normalt å tenke sånn!

God klem til deg:-)

Skrevet

Jeg er ikke høygravid,men gleder meg til å få alle 5 ungene avgårde i bhg. og skole mandag ;) De eldste har vert hjemmei hele sommer, mens de 3 yngste har vert hjemme den siste mnd.

Skal bli godt med hverdag.....selv om vi har kost oss masse også da :)

Skrevet

He he... her har også trassen kommet for fullt... eller skal jeg si VIL og VIL IKKE fasen? Phuh... vanskelig å holde tunga rett i munnen og ikke bli rasende iblandt ja... og hadde jeg vært høygravid hadde jeg sikkert sprukket i tide og utide!

bare gled deg du :-)

Skrevet

Ferie er topp! og det samme er hverdag!

Skrevet

Jeg var også veldig glad når jeg endelig kunne sende 3åringen tilbake i barnehagen etter sykdom, ferie og plandager og jeg selv var over temin for et par år siden. Jeg var utslitt den siste tiden i jobb og gledet meg til permisjon så jeg kunne slappe av, men selv om pappaen hjalp til mye, så rakk jeg knapt å slappe av. Heldigvis fikk jeg en dag hjemme alene før jeg fødte dagen etter det igjen og jeg er overbevist om at det er den dagen med hvile som gjorde at fødselen endelig satte i gang.

Skrevet

Ikkje ha dårleg samvit. Eg har vore i dine sko og har tenkt det same! Takk GUD for barnehager ;)

Skrevet

Takk for støtte. Må innrømme jeg hadde regnet med slakt. Har intrykk av at veldig mange her inne synes hvert minutt med sitt barn er en sann glede, og at sånn bør alle ha det..

Godt å høre at jeg ikke er alene om å være lei en gang i mellom.

Nå sover spetakkelet endelig så nå skal jeg spise is og se film;)

HI

Skrevet

Ingen slakt fra meg heller ;)

Jeg var overlykkelig når bhg begynte på igjen.

Etter ca 5 uker med to barn på 3 og 5 hjemme, så ble både jeg og pappan litt smågærn.

Spesielt eldstemann blir helt "forferdelig" når han ikke får vært i bhg på en stund. .det er trassing, hyling, kjeder seg, hører ikke etter osv.. Og så i tillegg har vi da hatt problemer med å få de til å sove pga lyse netter og varmen..

Så da gleder jeg meg nesten litt til det blir mørkere ute og, selv om jeg er skikkelig sommermenneske ;)

Skrevet

Welcome to the real life sier jeg. Tror ikke ett sekund på de som sier de aldri er lei/slitne av sine egne unger. Er kjempeglad i ungene mine jeg, men innimellom ønsker jeg dem ett helt annet sted enn der jeg er -;)

Skrevet
Takk for støtte. Må innrømme jeg hadde regnet med slakt. Har intrykk av at veldig mange her inne synes hvert minutt med sitt barn er en sann glede, og at sånn bør alle ha det.. Godt å høre at jeg ikke er alene om å være lei en gang i mellom. Nå sover spetakkelet endelig så nå skal jeg spise is og se film;) HI

Problemet er ikke at mange her inne synes hvert minutt med ungene sine er en sann glede.

Men at de for enhver pris skal gni det inn og gi andre dårlig samvittighet for de valgene de tar, om å benytte seg av barnehage til sine barn. Selv om de skulle komme til å være hjjemme noen timer uten barna der, skrekk og gru!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...