Anonym bruker Skrevet 18. august 2012 #1 Skrevet 18. august 2012 Jeg har to jenter, og fikk sjokk da det kom litt blod fra undelivet de første dagene. Med nr 2 så visste jeg jo hva det var, men med første så var det litt skummelt. Hvor vanlig er det egentlig? Mange her som har opplevd det? Og til dere som venter jente, det kan skje og er helt ufarlig!
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 18. august 2012 #2 Skrevet 18. august 2012 Aldri hørt om det, opplevde heller ikke det, men det kom masse slim!
Anonym bruker Skrevet 18. august 2012 #4 Skrevet 18. august 2012 Hehe, har aldri hørt om det en gang! Men så visste jeg heller ikke at små babyer/gutter hadde ståtiss før jeg fikk en selv heller!
cheni Skrevet 18. august 2012 #5 Skrevet 18. august 2012 Ene jenta mi hadde det, og det var skummelt ja. Det er bare hormoner fra mor og veldig vanlig fikk jeg beskjed om.
Anonym bruker Skrevet 18. august 2012 #6 Skrevet 18. august 2012 Opplevde det da vesla på nå 20 mnd.var nyfødt. Viste det var hormonelt og normalt, men det sluttet liksom "aldri". Var til legen for en liten sjekk, og han ringte sykehuset. Sluttet heldigvis noen dager etter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå