Lady lovely locks Skrevet 18. august 2012 #1 Skrevet 18. august 2012 Jeg har prukt alle eggehvitene til pavlova, så hva kan jeg gjør med plommene? Forslag?
Gjest Heartbroken Skrevet 18. august 2012 #2 Skrevet 18. august 2012 Hjemmelaget is Nydelig og enkelt. Har ikke noen oppskrift, men google litt, så finner du sikkert mye godt
Anonym bruker Skrevet 18. august 2012 #3 Skrevet 18. august 2012 skulle foreslå det samme faktisk:-) Hjemmelaget is.. Da trenger du bare fløte, melis og f.eks noe bær i tillegg.. (eller, sjokoladebiter, vanilje, frukt eller hva du måtte foretrekke)
frk Nilsen Skrevet 18. august 2012 #4 Skrevet 18. august 2012 vaniljekrem til pavlovan bearnaise til dagens middag hjemmelaget majones
Anonym bruker Skrevet 18. august 2012 #5 Skrevet 18. august 2012 Eggekrem / vaniljekrem. Google oppskrift. Sett en bolledeig, og lag skolebrød med eggekrem, melisglasur og kokos:-)
Nikamo Skrevet 18. august 2012 #6 Skrevet 18. august 2012 Noen av dem ville jeg brukt til å lage eggekrem eller vaniljekrem til å ha oppå pavlovaen! Kan jo også lage pasta carbonara til mat i dag?!
Gjest peacock Skrevet 18. august 2012 #7 Skrevet 18. august 2012 Ville foreslått å lage sjokoladefondant og hjemmelaget is, jeg! Denne oppskriften er rett og slett kjempegod (!!): http://www.dr.dk/DR1/det-soede-liv/Opskrifter/2010/sommerliv/uds_3/ Og denne for vaniljeis (med litt mindre sukker, kanskje - smak på den underveis): http://www.dr.dk/DR1/SpisemedPrice/Opskrifterne/Isbombe.htm Rør i den ofte under innfrysingen om du ikke har ismaskine.
Anonym bruker Skrevet 18. august 2012 #8 Skrevet 18. august 2012 Jeg bruker det til vaniljesaus. Så putter jeg sausen i fryseren i porsjonspakker.
Anja83 Skrevet 18. august 2012 #9 Skrevet 18. august 2012 Arne brimi sin sjokoladekake. Den er fantastisk! Det er bare å google, så finner du den. Men nå har du kanskje brukt opp eggeplommene dine?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå