Anonym bruker Skrevet 18. august 2012 #1 Skrevet 18. august 2012 Bør jeg la han få lov? Føler han driter i både meg og barnet.
Gjest Miryks Skrevet 18. august 2012 #2 Skrevet 18. august 2012 Nei, ærlig talt, er han fullstendig egoist?!
Gjest Heartbroken Skrevet 18. august 2012 #3 Skrevet 18. august 2012 Det hadde jeg aldri latt min mann fått lov til. Siden han flyttet fra mamma'n sin, er det jeg som har ansvar for å oppdra han, og hvis jeg slakker litt på tømmene og lar han få lov til å gå ut og være sammen med kompiser når han vil, er det ikke lenge før han begynner å renne ute på fotballtreninger og firmafester. Nei, streng disiplin er det som må til for å få et forhold til å fungere. Om han insisterer på å gå på fest når du nærmer deg termin, hadde han fått valget mellom å pelle seg på hue og ræva ut eller holde seg hjemme og holde lanke hele helga. Litt krav må man da kunne stille!
jente___ Skrevet 18. august 2012 #4 Skrevet 18. august 2012 Nei ærlig talt!det er stor sjangs for at barnet kommer 34 uker før,så du får bolte igjen døra så han aldri slipper ut!!
Anonym bruker Skrevet 18. august 2012 #8 Skrevet 18. august 2012 Du er seks uker gravid og vil nekte mannen å gå på fest???? Enten er dette en skrivefeil eller så er du ikke helt vel bevart........
Gjest Sommerfuggel i vinterland Skrevet 18. august 2012 #9 Skrevet 18. august 2012 Du er seks uker gravid og vil nekte mannen å gå på fest???? Enten er dette en skrivefeil eller så er du ikke helt vel bevart........ Eller så skjønte du ikke spøken
Gjest Miryks Skrevet 18. august 2012 #10 Skrevet 18. august 2012 Du er seks uker gravid og vil nekte mannen å gå på fest???? Enten er dette en skrivefeil eller så er du ikke helt vel bevart........ ' Eeeeeeller så er du ny her, og kjenner ikke igjen en spøk når den kiler deg på nesa?
Nimas Skrevet 18. august 2012 #11 Skrevet 18. august 2012 Her er jeg i noenlunde sammenlignbar situasjon, 50 uker etter termin og sambo lunta ut døra med en pose pils til en kompiskveld. Han nevnte dette for noen uker siden, men ikke blitt mer snakk om det så jeg trodde han hadde tatt til vettet.. Skuffet, lei og sur....
Gjest Sommerfuggel i vinterland Skrevet 18. august 2012 #12 Skrevet 18. august 2012 Her er jeg i noenlunde sammenlignbar situasjon, 50 uker etter termin og sambo lunta ut døra med en pose pils til en kompiskveld. Han nevnte dette for noen uker siden, men ikke blitt mer snakk om det så jeg trodde han hadde tatt til vettet.. Skuffet, lei og sur.... hehe.. 50 uker etter termin.. Fin den, ja Jeg dævver
Gjest Sekretøsa Skrevet 18. august 2012 #13 Skrevet 18. august 2012 Det vet jeg ikke for og være ærlig,tror jeg ikke hadde likt det noe særlig hvis jeg var så langt på vei,nå er jeg kun 17 u ker på vei,så nå bryr jeg meg lite om det,men tror ikke jeg hadde likt det hvis jeg var i uke 34,særlig med tanken på at jeg kan føde tidligere Det står 34 uker TIl terminen... det er bare et tulleinnlegg;)
Chelseafan Skrevet 18. august 2012 #14 Skrevet 18. august 2012 Leste feil jeg Nei da bør han få lov synes jeg,skjer jo ikke noe nå,Samboeren min får lov,og jeg er i uke 17,men jeg stoler på han:)
MamaLadyBug Skrevet 18. august 2012 #15 Skrevet 18. august 2012 Leste feil jeg Nei da bør han få lov synes jeg,skjer jo ikke noe nå,Samboeren min får lov,og jeg er i uke 17,men jeg stoler på han:) tror nok dette bare er et tulleinnlegg inspirert av alle damene som blir hysteriske bare mannen lukter på en pils sånn omtrent ifra unnfangelsen til barnet er fylt minst 12. For å sette det på spissen;) Så ille er det selsagt ikke men det er ganske mange debatter her inne om når det er greit at mannen tar siste festen eller hvor lenge før termin man kan "kreve" at mannen er edru. Så dette er nok bare et innlegg for å latterliggjøre dem med litt for store krav.
Anonym bruker Skrevet 18. august 2012 #16 Skrevet 18. august 2012 Du er seks uker gravid og vil nekte mannen å gå på fest???? Enten er dette en skrivefeil eller så er du ikke helt vel bevart........ ' Eeeeeeller så er du ny her, og kjenner ikke igjen en spøk når den kiler deg på nesa? Hi hi, er verken ny eller har egentlig dårlig humor, men så ikke helt humoren her nei Ellers så er det masse festlig her inne altså! HI får frem litt reaksjoner uansett da og da er vel målet nådd tipper jeg
mummimamma27 Skrevet 18. august 2012 #17 Skrevet 18. august 2012 Haha. :-) Hvor lenge før er greit da? Mannen drakk et par konjakk 5 dager før termin :-)
MamaLadyBug Skrevet 18. august 2012 #18 Skrevet 18. august 2012 Jeg synes ikke man skal sette noe grense jeg. Mannen er da voksen og får stå for egne valg. Jeg synes det er latterlig når jeg leser her inne at enkelte skriver at deres menn for lov eller ikke får lov til ditt og datt. Jeg har aldri satt noen grense for min mann, en en øl til lørdagsmaten, eller et par øl til fotballkampen har har tatt innimellom helt opptil termin. Min mann og de fleste andre menn har ikke alkoholproblemer og har derfor ingen enorm trang til flatfyll hver dag/helg. Derfor ser jeg heller ikke behovet for å "rettlede" han til et liv i edruelighet bare fordi jeg kanskje kunne komme til å føde altfor tidlig.
Anonym bruker Skrevet 18. august 2012 #19 Skrevet 18. august 2012 ALLE vet jo at så fort dama er gravid, så har mannfolket å holde seg hjemme og være edru, i solidaritet med moren til sine kommende barn.. Og han har pent å holde seg 100% edru til ungen er minst 3 år!
Musemorbr / Skrevet 18. august 2012 #20 Skrevet 18. august 2012 Nei stramme tøyler, sier nå jeg. Ellers risikerer du at han begynner å få smaken på slike utskeielser og vil gjøre det til en årlig affære. Da kan du etter et par år med den type frihet oppleve plagsomme situasjoner, som at han vil dra på julebord, selv om du har beordret han til å bli hjemme, siden at det nå er hans tur til å amme. Nei stramme tøyler først som sist, så han ikke får ideer.
Jaffs Skrevet 18. august 2012 #21 Skrevet 18. august 2012 Du får holde han i nakkeskinnet, sikkert ikke lenge til han begynner og maser om og få lov til og gå på julebord
Anonym bruker Skrevet 18. august 2012 #22 Skrevet 18. august 2012 Fy faen...hiv han på huet og ræva ut av huset!!!
Mamma_til_2 Skrevet 18. august 2012 #23 Skrevet 18. august 2012 ALLE vet jo at så fort dama er gravid, så har mannfolket å holde seg hjemme og være edru, i solidaritet med moren til sine kommende barn.. Og han har pent å holde seg 100% edru til ungen er minst 3 år! 3år, nei her er det edruelighet helt til de flytter hjemmefra :)
Anonym bruker Skrevet 18. august 2012 #24 Skrevet 18. august 2012 Takk for råd damer. Det ga meg svaret jeg var ute etter; jeg er langt fra gal, kontrollfreak eller dramaqueen som han beskylder meg for;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå