Anonym bruker Skrevet 18. august 2012 #1 Skrevet 18. august 2012 Vi skal feire bryllupsdagen til svigers i Spania. En uke som ble booket og betalt i fjor, før vi visste at jeg ble gravid. Planen har heletiden vært at jeg skal være med. Men Så ville helsen noe annet. Først ble jeg sykemeldt pga bekkenløsning. Og nå er jeg 100%sykemeldt pga svangerskapsforgiftning. Skal kun holde sengen. Jeg har et barn på 4år fra tidligere, som etter planen også skulle vært med. Men jeg føler det blir feil å sende henne på ferie uten meg. Jeg har lyst at samboer skal reise, og være med familien, samtidig er jeg redd for å være her alene en hel uke. Hva mener dere?
Anonym bruker Skrevet 18. august 2012 #2 Skrevet 18. august 2012 Selvfølgelig sender du barnet. For det første er ikke du i stand til å ta deg av ham eller henne selv og for det andre blir det sikkert en fin ferie. Stoler du ikke på mannen?
Gjest Heartbroken Skrevet 18. august 2012 #3 Skrevet 18. august 2012 Så siden du er syk skal du hindre barnet ditt for å kose seg på ferie sammen med pappa og resten av familien? Hvor kommer sånne tanker fra da? Du ser ikke at du er ganske egoistisk nå? Du sender far og barn på ferie og slapper av og samler krefter mens de er borte. Det blir kanskje trist for deg å være hjemme alene en uke, men du må faktisk sette dine følelser litt tilside nå, og ikke ødelegge ferien for barnet ditt.
Anonym bruker Skrevet 18. august 2012 #4 Skrevet 18. august 2012 Så siden du er syk skal du hindre barnet ditt for å kose seg på ferie sammen med pappa og resten av familien? Hvor kommer sånne tanker fra da? Du ser ikke at du er ganske egoistisk nå? Du sender far og barn på ferie og slapper av og samler krefter mens de er borte. Det blir kanskje trist for deg å være hjemme alene en uke, men du må faktisk sette dine følelser litt tilside nå, og ikke ødelegge ferien for barnet ditt. Slik jeg leser det er ikke samboeren til HI pappaen til 4-åringen. Èn uke er ganske lenge borte uten mamma(selv om det er stefar), så om HI føler det ikke er rett sende barnet har hun nok rett i det. Bortsett fra det syns jeg at det ville vært feil om samboeren din måtte være hjemme. Dere klarer dere nok fint:) Avtal lekebesøk med sønnen din og kanskje han kan være en natt eller to hos besteforeldre/tante/onkel?
Hybelkanina Skrevet 18. august 2012 #5 Skrevet 18. august 2012 La dem reise begge to, og allier deg med noen i nærheten som du kan ringe når som helst om det skulle være noe. Jeg har selv fem uker til termin og synes bare det hørtes fantastisk deilig å sende mann og barn på ferie Bruk uka til å slappe av og samle krefter!
Gjest Sekretøsa Skrevet 18. august 2012 #6 Skrevet 18. august 2012 Opplevde det samme en gang, bortsett fra at det var for nære termin til at jeg kunne fly (Tror det var akkurat 4 uker eller noe) så jeg kunne ikke bli med. Jenta jeg har fra før skulle til faren sin midt i, så hun fikk heller ikke blitt med. Jeg sa at mannen kunne dra, men han ønsket å være hjemme med meg. Jeg hadde ikke hatt problemer med å sende han avgårde med mitt barn overhodet. MEN, han ville ikke reise fra meg så vi ble hjemme alle sammen.
Gjest Heartbroken Skrevet 18. august 2012 #7 Skrevet 18. august 2012 Så siden du er syk skal du hindre barnet ditt for å kose seg på ferie sammen med pappa og resten av familien? Hvor kommer sånne tanker fra da? Du ser ikke at du er ganske egoistisk nå? Du sender far og barn på ferie og slapper av og samler krefter mens de er borte. Det blir kanskje trist for deg å være hjemme alene en uke, men du må faktisk sette dine følelser litt tilside nå, og ikke ødelegge ferien for barnet ditt. Slik jeg leser det er ikke samboeren til HI pappaen til 4-åringen. Èn uke er ganske lenge borte uten mamma(selv om det er stefar), så om HI føler det ikke er rett sende barnet har hun nok rett i det. Bortsett fra det syns jeg at det ville vært feil om samboeren din måtte være hjemme. Dere klarer dere nok fint:) Avtal lekebesøk med sønnen din og kanskje han kan være en natt eller to hos besteforeldre/tante/onkel? Okay, den oversåg jeg! Da stiller jo saken seg litt annerledes, men om barnet er trygg på stefar ser jeg fremdeles ikke problemet. Da regner jeg med at stefar er en trygg omsorgsperson som barnet er vant å være samme med. Og siden h*n antagelig har en pappa et sted, så er h*n sikkert vant med å være borte fra mamma i perioder allerede? Hvis det ikke er aktuelt å la baret dra med stefar, må HI nesten ordne seg på andre måter. Jeg syns det blir feil å forlange at mannen kutter ut en planlagt tur når det tross alt er såpass lenge til termin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå