Mandalas Skrevet 18. august 2012 #1 Skrevet 18. august 2012 Bruker dere ebay.no? Jeg trodde det bare fantes en engelsk side, så ble helt overrasket over å se .no!
*Miss Flua* Skrevet 18. august 2012 #2 Skrevet 18. august 2012 Jeg bruker .no, men så har jeg vel bare brukt det i 3 dager til nå
*desemberbaby* Skrevet 18. august 2012 #3 Skrevet 18. august 2012 Finns .com .uk og .no Som jeg vet om
Papegøyeblomst Skrevet 18. august 2012 #5 Skrevet 18. august 2012 Jeg bruker også .com, men det finnes i veldig mange land - Èn gang jeg lette etter noe veldig sært, fant jeg det på ebay Malaysia ...! Selv om det står at selgeren ikke sender til Norge, lønner det seg å ta kontakt ( står alltid en link med "Contact the seller"), og spørre om de vil sende allikevel - de fleste vil det, ikke noe problem :-)
Puserjenta Skrevet 18. august 2012 #6 Skrevet 18. august 2012 Bruker aldri .no, bare .com og .uk.co. På .com er det mange asiatiske selgere!!
Anonym bruker Skrevet 18. august 2012 #7 Skrevet 18. august 2012 Bruker aldri .no, bare .com og .uk.co. På .com er det mange asiatiske selgere!! Hehe, det er jo de samme sidene da..på .no kan du velge selgere fra hele verden ikke bare uk eller usa. Her får man og opp hva det koster i norske kroner og
Anonym bruker Skrevet 18. august 2012 #8 Skrevet 18. august 2012 Bruker aldri .no, bare .com og .uk.co. På .com er det mange asiatiske selgere!! Hehe, det er jo de samme sidene da..på .no kan du velge selgere fra hele verden ikke bare uk eller usa. Her får man og opp hva det koster i norske kroner og Det stemmer det ja.
Puserjenta Skrevet 18. august 2012 #9 Skrevet 18. august 2012 Bruker aldri .no, bare .com og .uk.co. På .com er det mange asiatiske selgere!! Hehe, det er jo de samme sidene da..på .no kan du velge selgere fra hele verden ikke bare uk eller usa. Her får man og opp hva det koster i norske kroner og Det stemmer det ja. Man får opp prisen i NOK, hvordan er valutakursen da??? Alltid innbilt meg at den er dårligere enn om paypal regner om!!
Puserjenta Skrevet 18. august 2012 #10 Skrevet 18. august 2012 Bruker aldri .no, bare .com og .uk.co. På .com er det mange asiatiske selgere!! Hehe, det er jo de samme sidene da..på .no kan du velge selgere fra hele verden ikke bare uk eller usa. Her får man og opp hva det koster i norske kroner og Det stemmer det ja. Når jeg søker på "skjerf stjerner" på .no får jeg 0 treff. På ebayappen min får jeg 1100 treff på "scarf stars", med mange selgere som sender til Norge. Hva er det jeg gjør feil her siden jeg ikke får opp treff på .no ???
Anonym bruker Skrevet 18. august 2012 #11 Skrevet 18. august 2012 Bruker aldri .no, bare .com og .uk.co. På .com er det mange asiatiske selgere!! Hehe, det er jo de samme sidene da..på .no kan du velge selgere fra hele verden ikke bare uk eller usa. Her får man og opp hva det koster i norske kroner og Det stemmer det ja. Når jeg søker på "skjerf stjerner" på .no får jeg 0 treff. På ebayappen min får jeg 1100 treff på "scarf stars", med mange selgere som sender til Norge. Hva er det jeg gjør feil her siden jeg ikke får opp treff på .no ??? Velger du for hele verden da? Så den ikke bare står på storbritania? Jeg har aldri hatt noe problemer med .no versjonen..får opp like mange treff. Valutakursen er god der ja
Puserjenta Skrevet 18. august 2012 #12 Skrevet 18. august 2012 Valgte hele verden ja!!! Jeg liker hvertfall .com best godt vi er forskjellige :)
Mrs. Bouquet Skrevet 18. august 2012 #13 Skrevet 18. august 2012 Bruker aldri .no får ikke opp de samme varene selv om jeg velger hele verden. Søk f.eks ebay.no goretex sko 33 ebay.co.uk goretex shoes 33
bivi Skrevet 18. august 2012 #14 Skrevet 18. august 2012 du må søke på engelsk på. no også. Og man får opp de samme varene, men med pris i NOK. Paypal er noen kroner dyrere en det som står, så det må man ver obs på.
Mrs. Bouquet Skrevet 18. august 2012 #15 Skrevet 18. august 2012 nei, får bare de samme som når jeg søker på norsk. Ingen goretex sko i størrelse 33 til under 200 kr der.
NormaJean Skrevet 18. august 2012 #16 Skrevet 18. august 2012 Jeg benytter meg i hovesak av .com De selgere som oppgir at de ikke sender utenfor USA gjør gjerne det bare man sender en melding først. Men jeg får også mye jeg kjøper sendt først til en venninne i USA som merker om verdien slik at jeg slipper moms.
Anonym bruker Skrevet 18. august 2012 #17 Skrevet 18. august 2012 For det første; selv om det er .no må man skrive på engelsk hehe for det andre så kommer søkeresultatene opp selv om de ikke sender til norge bare så det er sagt. Eneste forskjellen med no. og .com er at teksten er på norsk og at det står i norskekroner samt hvor mye det koster å sende til norge..om det dere syns at det er verre enn å handle på .com er dere rare
Libido- Skrevet 18. august 2012 #18 Skrevet 18. august 2012 Jeg liker ikke den norske oversettelses versjonen. Bruker fra usa (.com) England (.co.uk Tyskland (.de)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå