Anonym bruker Skrevet 18. august 2012 #1 Skrevet 18. august 2012 Hvis man har opparbeidet seg rett til foreldrepenger, jobbet bortsett fra de siste par mnd før permisjon starter, hvor man bare har fått dagpenger fra NAV. Hva regnes da foreldrepengene ut fra? Dagpengene, eller inntekten man hadde? Man har blitt sagt opp fra jobben pga nedleggelse av bedrift.
Gjest Sekretøsa Skrevet 18. august 2012 #2 Skrevet 18. august 2012 Er det ikke de 6 beste av de 10 siste? Var sånn før hvertfall
Anonym bruker Skrevet 18. august 2012 #3 Skrevet 18. august 2012 Når man mottar dagpenger i opptjeningsperioden får man bruke de 6 beste mnd med inntekt av de siste 10 som grunnlag for foreldrepengene.. Dette er et gode som KUN gjelder de som mottar dagpenger..
Gjest Sekretøsa Skrevet 18. august 2012 #4 Skrevet 18. august 2012 Når man mottar dagpenger i opptjeningsperioden får man bruke de 6 beste mnd med inntekt av de siste 10 som gr unnlag for foreldrepengene.. Dette er et gode som KUN gjelder de som mottar dagpenger.. Da er det nytt fra jeg fikk barn, for jeg har aldri gått på dagpenger, men de regnet sånn på meg likevel da jeg hadde timelønn og jobbet ekstra som vikar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå