Anonym bruker Skrevet 18. august 2012 #1 Skrevet 18. august 2012 når legger dere dere? og sover dere da hele natten?
Anonym bruker Skrevet 18. august 2012 #2 Skrevet 18. august 2012 et sted mellom 23 og 00, i natt ble det 00.40 da.. merkes. Hadde jeg vært i jobb (er i permisjon) måtte jeg nok lagt meg tidligere.
Anonym bruker Skrevet 18. august 2012 #3 Skrevet 18. august 2012 et sted mellom 23 og 00, i natt ble det 00.40 da.. merkes. Hadde jeg vært i jobb (er i permisjon) måtte jeg nok lagt meg tidligere. om jeg sover hele natten kommer an på om ungen våkner eller ei, hun pleier som regel sovne igjen nesten med en gang, men må opp og dytte i sutt eller ta henne opp i senga.
Vossafår Skrevet 18. august 2012 #4 Skrevet 18. august 2012 Må legge meg ca 23 for å fungere, men så diller jeg med alt mulig så klokka blir 24. Det et for lite søvn kjenner jeg! Hvis jeg legger meg kl 22 så er det helt toppers, men det er skjeldent at jeg diller meg til.. Nå etter ferien så ser jeg stjerner kl 06, wooooh, tungt å snu døgnet :-/
Musemorbr / Skrevet 18. august 2012 #5 Skrevet 18. august 2012 Nå de siste månedene har det vært mest 05.30 og noen ganger 06.30. Litt irriterende siden han lenge sov til nærmere 8. Men han sover stort sett alltid hele natten nå. Da han fikk tenner kunne det bli to tre våketimer om natten også. Da la jeg meg rundt 21. Nå kan jeg legge meg rundt 23, og det passer stort sett greit.
Indigo 08-10-13 Skrevet 18. august 2012 #6 Skrevet 18. august 2012 (endret) Ca 22. Og må som regel opp en gang på do iløpet av natten. Stort sett sover barna hele natten nå heldigvis.. Endret 18. august 2012 av Indigo med 08 og 10 og 13
3gull <3 Skrevet 18. august 2012 #8 Skrevet 18. august 2012 Sovner ca rundt 23.30 og våkner 4, sovner i 5 tiden igjen å står opp 6. Har gjort d hver dag i snart 3 år. Ungene er så store så de sover til jeg vekker de rundt 7 når det er skole å barnehage å i helgene sover de til de våkner av seg selv.
TPK Skrevet 18. august 2012 #9 Skrevet 18. august 2012 Sove hele natten? Hva er det? Jeg legger meg vanligvis 23, oppe 2-3 ganger for å amme babyen. Så våkner 2-åringen i 6-7-tiden. Men det blir litt for lite søvn kjenner jeg, prøver å ta igjen litt på dagtid innimellom. Takk gud for permisjon!
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 18. august 2012 #10 Skrevet 18. august 2012 På helg står vi opp senere, men i ukedagene, står vi opp klokka 6 (siden gutten startet 50% i bhg) Jeg legger meg rundt 23 - 01, alt etter hvor mye husarbeid som må gjøres, så opp med ungene klokka 6, trille til bhg klokka 8 på bhg dager, ungene legger seg igjen klokka 18 og 18:30, så er det å slappe litt av, før husarb igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå