Arnardo Skrevet 17. august 2012 #1 Skrevet 17. august 2012 Etter 7 år med snusing så har gubben fått det for seg at han skal slutte! På dagen! 1 mnd før termin! Det er vel og bra det, men FY FAEN så sur han er!! Jeg holder på å klikke! Han jobber lange dager, og i dag løp han hjem fra jobb (17 km)! Jeg er hjemme med to barn og ei katt som pisser inne, hus og klesvask, middag OG jobb ( hjemmekontor)! Så kommer han hjem kl 18 svett og sur å setter ræve si ned i sofan så ALT blir vått! Sutrer og klager på at han har vondt her og der! TABUSSENHJEMDAMANN!!! HERRE! Og mat skal han ha!!Slenger rotet sitt rundt og er bare SUR SUR SUR! Så kommer Kvelden og tannpuss på ungene. Og da klikker han i vinkel fordi det blir litt vel mye tulling. Nei i morgen skal jeg sporenstreks til Rema og kjøpe han den der jævla snusboksen! For dette her det orker jeg ikke!!!!
Ine-79 (j-06♥, 2 MA i 2009) Skrevet 17. august 2012 #2 Skrevet 17. august 2012 Uff!! Stakkar deg! For en drittdag ;/ Kjøp snusboksen ja...
silje1989 Skrevet 17. august 2012 #3 Skrevet 17. august 2012 Fy faen!! Hiv han på huet og ræva ut av huset!!
samu Skrevet 18. august 2012 #4 Skrevet 18. august 2012 unskyld meg.... det er faktisk noen som sliter veldig med å slutte med snus og røyk og sånn. vis litt støtte! selvfølgelig valgte han feil tidspunkt å slutte på... men kom heller med råd til han, enn å kall han sur og grinete.
magica fra tryll Skrevet 18. august 2012 #5 Skrevet 18. august 2012 Tja, man har vel ansvar for hvordan man oppførerer seg uansett om man velger å snuse eller ikke;) Egentlig burde han vel være lykkelig for å velge å ikke være avhengig av snus lenger....
Fuglefrø Skrevet 18. august 2012 #6 Skrevet 18. august 2012 Vet du hva, har en gubbe som har sluttet to ganger, og begynt igjen (svake menneske) og han blir sånn han også. Det er rett og slett jævlig!! Jeg skjønner godt at du holder på å klikke, ja det er vanskelig for han, men hallo, man kan oppføre seg som folk for det.... Du har min fulle støtte HI!
Piipii Skrevet 18. august 2012 #7 Skrevet 18. august 2012 Hehe skjønner godt hva du mener. Her sluttet mannen min samtidig som jeg fikk vite at jeg var gravid, så da kan dere jo tenke dere hvordan vi hadde det. En full av hormoner og en som tenkte på snus 24 timer i døgnet:) Du får trøste deg med at det blir bedre etterhvert. For oss ble løsningen å måtte svelge maaaaange kamler i løpet av dagen. Nå er det nesten 9 mnd siden og humøret er tilbake på begge to:) og jeg har fått en snusfri mann og snart en baby:)
Kjærepære Skrevet 18. august 2012 #8 Skrevet 18. august 2012 Jeg har vært av og på snus pga forsøk på graviditet. Og tro meg: jeg blir et skikkelig monster uten noe nikotin! I alle fall noen dager, kanskje opptil en uke. Jeg er vel en av de som ellers ville kasta en person med slik oppførsel på huet og ræva ut, men i dette tilfellet vet jeg hvordan han har det. Og menn har det jo veldig fælt når de ikke har det helt bra Så jeg håper at dere klarer dere gjennom noen dager til, for det kommer til å bedre seg mye snart
Arnardo Skrevet 18. august 2012 Forfatter #9 Skrevet 18. august 2012 Godt å få litt støtte. Det rant visst over for oss begge i går... Men det er klart jeg heller vil ha en snusfri man! Jeg har selv sluttet å røyke forv8 år siden. Har visst glømt hvor tungt det var... Og hvor bitchy jeg garantert var I dag skinner solen. Gubben disket opp frokost og beklaget oppførselen i går ( begynner å mistenke at han også er inne på BIM og leser). Om det er tilfelle, så er du tilgitt kjære Skjer det igjen så skal jeg heller ha litt lengre lunte! Fin helg alle
GogJSpentNå Skrevet 21. august 2012 #10 Skrevet 21. august 2012 Hehe Artig lesning Har selv en som har prøvd og slutte å røyke 2-3 ganger.. Går så å si like dårlig hver gang.. Å lengste stoppen har vel vart ca: 3mnd.. Men hva vet vel egentlig jeg.. Han smugrøyker jo når han er på bortearbeid uansett.. Han mener han skal slutte løpet av september nå.. Ganske spent på d ja, me tanke på at vi venter 1.nov og sist fødsel var han MASSE ute og røkte for og komme seg gjennom natten og mine smerterop Men skal nå prøve og støtte han mest mulig.. Men kommer ikke på tale at det skal gå negativt ut over oss som familie.. Han har selv valgt å både starte og slutte, så noe djevelmann i huse gidder jeg ikke
Gjest Neriad Skrevet 25. august 2012 #11 Skrevet 25. august 2012 Genialt! En mann som smugleser det dama skriver på BIM og som LÆRER av det og skjerper seg neste dag! En slik mann vil jeg også ha... :-)
Fru Blåbær Skrevet 26. august 2012 #12 Skrevet 26. august 2012 Måtte le litt av denne etter at han hadde skjerpet seg. Når jeg er gravid så er det jeg som har lov til å være litt sur og barnslig. Hadde IKKE likt om han begynte å bli sur samtidig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå