Anonym bruker Skrevet 17. august 2012 #1 Skrevet 17. august 2012 Jeg har hostet og hostet i 4 uker snart. Hatt feber on-o¨ff, men har ikke hatt noe feber de siste 2 ukene. Jeg føler en tørr klø i halsen, hoster og da får jeg opp skikkelige slimklumper noen ganger. Sorry detaljer med grønn/gule slim klumper, med svarte prikker i innimellom. Jeg føler meg tett i brystet, litt tungpusten på en måte. Blir sliten av små anstrengelser. Tåler hvertfall ikke bli varm (stresse, bare det å gå opp og ned trappen fra 2etg), for da kommer hosteanfallene på rekke og rad. Prøvd hostesaft både for tørrhoste og slimhoste... Har ikke vær hos legen, tenkt at dette "går over", men ser ikke slik ut så får vurdere det på mandag. Hva kan dette være?
Anonym bruker Skrevet 17. august 2012 #2 Skrevet 17. august 2012 Ta en tur til legen og få sjekket deg for lungebetennelse og mykoplasma. Jeg har hatt lungebetennelse et par ganger som har vært slik, begge gangene har jeg hatt det omtrent som du beskriver. Legen min trodde ene gangen det var mykoplasma, og sjekket for det også (noe det ikke var). Kan også være en ide å ta en test for kyssesyke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå