Gå til innhold

Hva kan dette være?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hostet og hostet i 4 uker snart. Hatt feber on-o¨ff, men har ikke hatt noe feber de siste 2 ukene. Jeg føler en tørr klø i halsen, hoster og da får jeg opp skikkelige slimklumper noen ganger. Sorry detaljer med grønn/gule slim klumper, med svarte prikker i innimellom. Jeg føler meg tett i brystet, litt tungpusten på en måte. Blir sliten av små anstrengelser. Tåler hvertfall ikke bli varm (stresse, bare det å gå opp og ned trappen fra 2etg), for da kommer hosteanfallene på rekke og rad. Prøvd hostesaft både for tørrhoste og slimhoste...

 

Har ikke vær hos legen, tenkt at dette "går over", men ser ikke slik ut så får vurdere det på mandag. Hva kan dette være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta en tur til legen og få sjekket deg for lungebetennelse og mykoplasma.

 

Jeg har hatt lungebetennelse et par ganger som har vært slik, begge gangene har jeg hatt det omtrent som du beskriver. Legen min trodde ene gangen det var mykoplasma, og sjekket for det også (noe det ikke var).

 

Kan også være en ide å ta en test for kyssesyke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...