Edelweis Skrevet 17. august 2012 #2 Skrevet 17. august 2012 Jeg gav min mansjettknapper når vi giftet oss forrige helg =) han måtte ha dette til skjorta han skulle bruke, så da var valget enkelt
Anonym bruker Skrevet 17. august 2012 #3 Skrevet 17. august 2012 Jeg ga en rolls roys av en fiskestang ;-)
Anonym bruker Skrevet 17. august 2012 #4 Skrevet 17. august 2012 Breitling klokke. kan jo og gi noe idrettsutstyr som han har bruk for, golfkøller eller sykkel eller noe. Et kunstverk hvis han har interesse for det. Gi noe varig er mitt råd.
stjertløvetann Skrevet 17. august 2012 #5 Skrevet 17. august 2012 Haha, min mann fikk ingenting, og nå skal vi skilles så ikke hør på meg iallefall! Men for å være litt seriøs, så fikk jeg ingenting av han heller, for vi hadde blitt enige om å heller bruke de pengene "honeymooning in Paris" : Ekteskapet gikk riktignok åt Helvete, men bryllupsreisen var fin den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå