Gå til innhold

Har vist kynnere...


Kaja_07

Anbefalte innlegg

Var hos jordmor og fortalte at jeg er plaget med at jeg ofte får hold når jeg går... Da sa hun at det mest sannsynlig er kynnere... Hm, var ikke i mine tanker engang. Er vist ikke farlig da... Men blir nok ikke mange lange turer fremover akkurat. Fler som har opplevd det samme?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke farlig, bare å ut å gå. Kynnere er jo bare måten livmora trener på. Ut og gå tur, kjenner du det kommer er det bare å stoppe litt til det roer seg for så å fortsette :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, skal ikke slutte å gå. Men kommer med en gang-så må stoppe opp hele tiden. Turer tar derfor lang tid og er litt masete...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt kynnere siden uke 18 eller 19. Er ikke farlig, er vel bare bra at livmora trener seg opp litt :) Men fikk beskjed at hvis de begynte å komme regelmessig, eller ble ubehagelige skulle jeg slappe helt av, slik at de ikke gikk over til rier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har masse kynnere og har hatt de siden uke 18. Måtte redusere stillinga mi litt da de plutselig begynte å bli ubehagelig og kom oftere.

Får de også om jeg styrer mye. Er bare 15 mnd siden sist fødsel så var visst veldig vanlig siden det er så kort tid siden sist fødsel.

Bare gå turer du og ta det heller med ro om de blir regelmessige eler ubehagelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...