Anonym bruker Skrevet 17. august 2012 #1 Skrevet 17. august 2012 er det godt? vurdrerer å lage en av de til dessert i kveld
Ulldott Skrevet 17. august 2012 #2 Skrevet 17. august 2012 Dronning maud e den beste desserten i hele verden!
fisken2015 Skrevet 17. august 2012 #3 Skrevet 17. august 2012 Kun smakt Dronning Maud, og den er fantastisk!! Enkel å lage er den også :-)
Anonym bruker Skrevet 17. august 2012 #4 Skrevet 17. august 2012 Dronning Maud pudding er den beste puddingen! Og det kommer fra ei som elsker sjokoladepudding
Mrs. Bouquet Skrevet 17. august 2012 #5 Skrevet 17. august 2012 Dronning maud er godt. Den andre har jeg ikke hørt om eller smakt (tror jeg)
Anonym bruker Skrevet 17. august 2012 #6 Skrevet 17. august 2012 hva er så spesielt med denne dronning maud puddingen da? ser litt "vanlig" ut når jeg leser ingrediensene..
Kathrine. Skrevet 17. august 2012 #7 Skrevet 17. august 2012 Dronning Maud Pudding er veldig godt. Haugesund "sin dessert" det! :-)
Snøkrystaller Skrevet 17. august 2012 #8 Skrevet 17. august 2012 Dronning Maud pudding.... Mmmm.... Det er lenge siden jeg har spist det... Da vet jeg hva det blir til dessert i morgen
☆☆☆ Skrevet 17. august 2012 #9 Skrevet 17. august 2012 Dronning Maudpudding? Har smakt Dronning Maudfromasj, som er god. Tror jeg ville funnet den litt "tung" som pudding.
Mrs. Bouquet Skrevet 17. august 2012 #10 Skrevet 17. august 2012 Det er en fromasj, men opprinnelig ble den kalt pudding.
Anonym bruker Skrevet 17. august 2012 #11 Skrevet 17. august 2012 Jeg har smakt dronning Maud pudding. Den er helt ok. Synes ikke den er sååååå god, som de fleste andre her Da er jeg mer glad i sjokoladepudding med krem og vaniljesaus.. NAM!
☆☆☆ Skrevet 17. august 2012 #12 Skrevet 17. august 2012 Jeg har smakt dronning Maud pudding. Den er helt ok. Synes ikke den er sååååå god, som de fleste andre her Da er jeg mer glad i sjokoladepudding med krem og vaniljesaus.. NAM! All dessert er god med vaniljesaus på (forutsatt at den var god i utgangspunktet, så det er vel riktigere å si at all dessert blir bedre med vaniljesaus på).
Anonym bruker Skrevet 17. august 2012 #13 Skrevet 17. august 2012 Jeg har smakt dronning Maud pudding. Den er helt ok. Synes ikke den er sååååå god, som de fleste andre her Da er jeg mer glad i sjokoladepudding med krem og vaniljesaus.. NAM! All dessert er god med vaniljesaus på (forutsatt at den var god i utgangspunktet, så det er vel riktigere å si at all dessert blir bedre med vaniljesaus på). Njaa, ikke helt i min munn Kunne ikke tenkt meg mandelkjernepudding eller karamellpudding med vaniljesaus på for eksempel
Anonymor Skrevet 17. august 2012 #14 Skrevet 17. august 2012 Noen som vil dele oppskrift på denne desserten? Og fremgangsmåte ?
☆☆☆ Skrevet 17. august 2012 #15 Skrevet 17. august 2012 Jeg har smakt dronning Maud pudding. Den er helt ok. Synes ikke den er sååååå god, som de fleste andre her Da er jeg mer glad i sjokoladepudding med krem og vaniljesaus.. NAM! All dessert er god med vaniljesaus på (forutsatt at den var god i utgangspunktet, så det er vel riktigere å si at all dessert blir bedre med vaniljesaus på). Njaa, ikke helt i min munn Kunne ikke tenkt meg mandelkjernepudding eller karamellpudding med vaniljesaus på for eksempel Funker utmerket, skal jeg si deg. Karamellpudding med vaniljesaus og karamellsaus er nydelig
Fru Blåbær Skrevet 17. august 2012 #16 Skrevet 17. august 2012 Jeg har smakt dronning Maud pudding. Den er helt ok. Synes ikke den er sååååå god, som de fleste andre her Da er jeg mer glad i sjokoladepudding med krem og vaniljesaus.. NAM! All dessert er god med vaniljesaus på (forutsatt at den var god i utgangspunktet, så det er vel riktigere å si at all dessert blir bedre med vaniljesaus på). Vaniljesaus og ekstra sjokolade er for dessert det samme som bacon er for middag. Det løfter måltidetmed minst en stjerne!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå