Anonym bruker Skrevet 17. august 2012 #1 Skrevet 17. august 2012 Nå har vi hatt noen som har "plaget" oss i flere år.. Denne personen er en meget bitter person som skyr ingen midler for å få viljen sin. H*n lyver og er veldig glad i sladder.. spesielt den sladderen personen sprer selv. Vi venter igrunn bare på at karmaen skal slå tilbake.. men den lar vente på seg virker det som.. Vil dere gi meg litt styrke for å gjenvinne humøret mitt ved å fortelle deres erfaringer med personer som har "fått som fortjent"?
Anonym bruker Skrevet 17. august 2012 #2 Skrevet 17. august 2012 Hadde en "venninne" som sladret og baksnakket omtrent alle hun kjente, både familie, venner og kollegaer. Hun hadde sittet ute på røykepause med noen andre og baksnakket sjefen sin, om at alt han gjorde var teit og lite gjennomtenkt og at han var helt blotta for businessans etc etc. Lite visste hun at sjefen satt på en benk rett rundt hjørnet og hørte alt. Hun hadde visst blitt ganske så stille da sjefen reiste seg og kom rundt hjørnet og bare sto og så på henne. Den samme dama løy på seg et så uttrolig aktivt festliv at hun ble meldt til barnevernet fordi melder visste at hun ikke hadde barnevakt, men da hun selv hardnakket påsto at hun hadde vært på fest, trudde selvfølgelig melderen at ungene hadde vært alene hjemme...
Anonym bruker Skrevet 17. august 2012 #3 Skrevet 17. august 2012 Samme problemet har denne personen (baksnakke alt å alle). Fikk hun som fortjent til slutt? altså at folk har sett hvem hun er?
Anonym bruker Skrevet 17. august 2012 #4 Skrevet 17. august 2012 Tja, hun sa opp jobben ca to mnd etter dette skjedde og har siden flyttet til en annen by. Men alle som kjente henne her, visste hva som hadde skjedd, spes siden hun proklamerte sin uskyld i det med bv og det kom frem at hu hadde løyet for flere venner og også prøvde å få folk til å lyge for henne til bv... Og det var nok mange som smilte fornøyd da, siden den dama hadde spredt så mye dritt om andre og mange ganger laget drama og krangler utav ingenting, der hu selvsagt var den uskyldige formidleren av hva X hadde sagt om Y og omvendt... #2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå