Anonym bruker Skrevet 17. august 2012 #1 Skrevet 17. august 2012 Jeg har litt vogndilla, så har tre vogner. En Emmaljunga Edge, Brio Race og Quinny Zapp Xtra. Jenta er 15 mnd.
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 17. august 2012 #2 Skrevet 17. august 2012 4 stk 1 Basson Grande med dypbagg 1 Creeps sportstrille 1 Emmaljunga, usikker på hvilke, men er av den gammle typen, er bhg vogn og 1 EasyWalker Duo søskenvogn. Ungene er 5 mnd og 18 mnd
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 17. august 2012 #3 Skrevet 17. august 2012 Bare en trille igjen nå, sånn paraplytrille man kan legge ned ryggen på og har kalesj.. Den har et veldig kort navn med et 4 tall i seg, men husker ikke hva det var. Bruker den bare en sjelden gang i blant siden minste er blitt 3 år nå På det meste har vi hatt tre vogner/triller på en gang. En tvillingtrille, en paraplytrille og en vogn.
mammas skatter <3 Skrevet 17. august 2012 #4 Skrevet 17. august 2012 her er det faktisk 4 vogner i hus. 1 simo kombivogn kjøpt ny til 1 man for 3 år siden og skal brukes til den som kommer nå. 1 simo kombivogn som er 18 år gammel som skal bli barnehagetrille til den minste(arva etter onkelen) 1 trille som har vært godt brukt til største. 1 trille med adapter til bilstolen som jeg kjøpte brukt til den som kommer nå.
Musemorbr / Skrevet 17. august 2012 #5 Skrevet 17. august 2012 En super ABC Cobra og en liten paraplytrille. Kunne egentlig fint klart oss uten trilla, og ville aldri ha kjøpt den om det ikke var for at vi fikk bruk for den da vi var på ferie uten å ha vogna med.
Gjest Sekretøsa Skrevet 17. august 2012 #7 Skrevet 17. august 2012 Jeg hadde på et tidspunkt 8..... Men har skjønt at neste gang blir det bare 1
**lykke!!** Skrevet 17. august 2012 #8 Skrevet 17. august 2012 5... Quinny Babyjogger city elite Tfk Phil and teds søskenvogn En eller annen gammel simo vogn
5 søte små blir til 6 Skrevet 17. august 2012 #9 Skrevet 17. august 2012 holder i massevis med 1, klarer ikke å trille alle samtidig uansett
Vossafår Skrevet 17. august 2012 #10 Skrevet 17. august 2012 1 simo duo, brukes til sovevogn hjemme fremdeles. 1 quinny zapp xtra, shopping og bilstolvogn første året. (pakket bort til nestemann) 1 Brio sitty som ligger i bilen nå til småturer, shopping. (1 phil and teds søskenvogn som ligger i leiligheten i spania)
Elsa88 Skrevet 17. august 2012 #11 Skrevet 17. august 2012 Har 2. Har en Brio happy duo og en paraplytrille som bilstolen kan være på. Denne blir brukt under reiser ned til Oslo
3 nøtter til Askepott Skrevet 17. august 2012 #13 Skrevet 17. august 2012 1!!! emaljunga ett eller annet (arvet) skjønner ikke hva man skal med 5 vogner
Amelita^ Skrevet 17. august 2012 #14 Skrevet 17. august 2012 åj, hvorfor så mange? har bare en brio happy..
Anonym bruker Skrevet 17. august 2012 #15 Skrevet 17. august 2012 Emmaljunga City Cross og 4Me Copenhagen Swing
Lille- MO Skrevet 17. august 2012 #16 Skrevet 17. august 2012 har en emmaljunga mondial nå, men ser etter en vogn til som vi kan bruke som sovevogn i barnehagen.. så blir vel to vogner her etterhvert
Hobbiten Skrevet 17. august 2012 #17 Skrevet 17. august 2012 3 stk her Emmaljunga duo smart, MB Urban Jungle og MacLaren trille. Er superfornøyd med de to siste Småen er snart ett år!
Gjest lillemor og lillefrøken Skrevet 17. august 2012 #18 Skrevet 17. august 2012 Har 1, Emmaljunga Edge Duo. Ønsker meg en Bumbleride Indie. Hadde vært kjekt å ha en litt lettere vogn som tok mindre plass nå som jenta har blitt så stor.
Anonym bruker Skrevet 17. august 2012 #19 Skrevet 17. august 2012 Jeg har hatt 3stk. 1 emmaljunga duo vogn 1 carena dobbelvogn 1 en eller annen paraplytrille. Kjøpt for 200kr bare for å ha liggende i bilen, nå er den til tantebarn som kommer på besøk. Dobbelvognen er lånt bort etter at vi ikke trenger den lenger, men låner den tilbake når vi skal til fornøyelsesparker for da er den veldig kjekk å ha me seg. Kjøpte en billig siden jeg bare skulle ha den for en kort periode men den beste invisteringen jeg har gjort. Vi har foresten en carena sportstrille på hytta, den er arvet en eller annen gang og står på hytta. Brukes av oss og naboer som evt trenger å låne.
SophiesMum<3 Skrevet 17. august 2012 #20 Skrevet 17. august 2012 Tre stk. Emmaljunga Edge duo. Emmaljunga scooter 2.0. En gammel Simon til barnehagevogn.
Anonym bruker Skrevet 17. august 2012 #21 Skrevet 17. august 2012 3 stk. En Emmaljunga Edge Duo - står i bhg. En Carena Lux trille - står i bilen. En Quinny Freestyle 3XL - står hos besteforeldre.
Appelsindyret Skrevet 17. august 2012 #22 Skrevet 17. august 2012 har 3! Bugaboo Cameleon som jeg bruker til babyen Bugaboo Bee som storebror bruker (Den brukes også til sovevogn i helgene) Babyjogger City Mini Twin som vi bruker i byen eller i dyreparken osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå