Gå til innhold

Litt pinlig spørsmål men...

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor lang tid bruker du på å få orgasme sammen med mannen? Når jeg "jobber på egenhånd" kan det ta max 1 min før jeg får orgasme. Med mannen tar det kanskje 10min. Er det vanlig at det tar så lang tid?

Hvor lang tid tar det for deg å komme når mannen gir deg orgasme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Varier veldig, alene 2-20 min, sammen 2-20 min.... Kommer helt an på formen. Hvor lenge siden sist og slikt.

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet
hvor lang tid bruker du på å få orgasme sammen med mannen? Når jeg "jobber på egenhånd" kan det ta max 1 min før jeg får orgasme. Med mannen tar det kanskje 10min. Er det vanlig at det tar så lang tid? Hvor lang tid tar det for deg å komme når mannen gir deg orgasme?

Om 10 minutter er lenge, så er jeg redd vi ligger dårlig ann.

Selv tar det meg 1 minutt ca.. Men med samboeren tar det 10-40 minutter, en sjelden gang lengre. Jeg klarer fortsatt ikke slappe 100% av mens han "holder på", og klarer derfor heller ikke å si ifra hva som trengs, frustrerende for oss begge, men må bare gi det hele tid. Han er jo da forøvrig den første mannen som faktisk har klart å gi meg orgasme, så det er da en bedring :)

Skrevet

Bruker ca.5 minutt alene, og 10 minutt med mannen. Klarer ikke slappe helt av med mannen....

Skrevet

Kanskje et par minutter alene, ca en halvtime med mannen. Tror det er ganske vanlig? Man kjenner jo seg selv best, og kjenner nøyaktig hva som fungerer mens man gjør det liksom...

Skrevet

Jeg får faktisk ikke orgasme under samleie, og har fått høre at det vistnok er vanligere enn jeg tror. Samboer tror jo det er han som ikke tilfredstiller meg, men jeg forteller han at det har alltid vært sånn. På "egenhånd" så varierer det litt. Alt fra 1 til 3 minutter tenker jeg.

Skrevet

Jeg får ikke orgasme ved samleie jeg heller scania:D. Min man slikker meg, da får jeg orgasme:)

Hi

Skrevet

20 min hverfall:) får ikke orgasme ved sex, men må stimulere kliten enten med hender eller tungen til mannen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...