Anonym bruker Skrevet 17. august 2012 #1 Skrevet 17. august 2012 Hva mener dere? Vi har ca. 60-65 tusen utbetalt i mnd. I tillegg får mannen bonus på opptil 150.000 en gang i året. Har en diskusjon gående.
Anonym bruker Skrevet 17. august 2012 #3 Skrevet 17. august 2012 En del over middels. Jeg vil si at ca. 50 000 kr netto inn for ett par er middels.
Frøken Ubesluttsom Skrevet 17. august 2012 #4 Skrevet 17. august 2012 for oss/ meg er det MYE. MYE mer enn hva vi har.
Anonym bruker Skrevet 17. august 2012 #6 Skrevet 17. august 2012 MYE! Hadde vi hatt det hadde vi hatt ett luksusliv ihvertfall!!
Anonym bruker Skrevet 17. august 2012 #8 Skrevet 17. august 2012 Og det innlegget skrev du kun for å skryte av at dere har så god råd og skal gni det inn på alle alenemammaer og par som ikke har så god råd
Anonym bruker Skrevet 17. august 2012 #10 Skrevet 17. august 2012 Og det innlegget skrev du kun for å skryte av at dere har så god råd og skal gni det inn på alle alenemammaer og par som ikke har så god råd Nå må du gi deg da..... Det er vel ingen hemmelighet at noen tjener bedre enn oss!!! Det er sikkert vel fortjente penger. Kan jo være at f.eks mannen i hjemmet ikke syns det er så mye, mens husfrua syns og at hun derfor vil lufte tankene litt for å sette ting i perspektiv. Ikke noe galt i det
Anonym bruker Skrevet 17. august 2012 #11 Skrevet 17. august 2012 Jeg føler jeg har god råd selv med bare 25 000 utbetalt i måneden. Jeg er alenemor, og 25 000 er da inkludert ALT jeg får utbetalt. Så det er alt jeg har å bruke. Men jeg bor veldig billig, i borettslagsleilighet som jeg eier, så det har jo mye å si Så jeg vil si dere har MYE i inntekt, kanskje til og med ekstremt mye Jeg tror ikke jeg helt hadde visst hva jeg skulle bruke alle de pengene til, om det der var min inntekt
3 nøtter til Askepott Skrevet 17. august 2012 #12 Skrevet 17. august 2012 Mye, men hvis dere har 5 mill i lån er det ikke så mye
Anonym bruker Skrevet 17. august 2012 #13 Skrevet 17. august 2012 Vil si det er en god inntekt ut fra min virkelighet, men om det føles som mye kommer jo helt an på utgiftssiden - og hvem man sammenligner seg med i sine omgivelser. I forhold til en finanskakse på oslo vest er nok dette en tøysete, liten sum per måned. For en sykepleier er det en drømmeinntekt.
Anonym bruker Skrevet 17. august 2012 #14 Skrevet 17. august 2012 I min verden er det mye, men i min omgangskrets er det stort sett sykepleiere, lærere, barne- og ungdomsarbeidere, elektrikere o.l.
Gjest Sekretøsa Skrevet 17. august 2012 #15 Skrevet 17. august 2012 Det er mye, egentlig. Men kommer jo ann på utgifter selvsagt
Anonym bruker Skrevet 17. august 2012 #16 Skrevet 17. august 2012 http://www.ssb.no/lonn/ Snittlønn på 38000 i mnd, det er før skatt. Men ærlig talt, har du så mye som du sier så kanskje enten du eller mannen din har vett nok til å Google? Du har ikke oppnådd såpass mye i lønn uten noen hjerneceller? Men mindre dette var for å skryte?
Anonym bruker Skrevet 17. august 2012 #18 Skrevet 17. august 2012 Kommer an på hvor i landet du bor og utgifter du har... Ville sagt at det er middels+. Vi har ca. 70 utbetalt, men der vi bor er det helt normalt. Vi mangler ingenting, men vil ikke si vi lever et superluksus liv...
Anonym bruker Skrevet 17. august 2012 #19 Skrevet 17. august 2012 Gidder ikke diskutere. Var aldeles ikke for å skryte. Min kjære elskede er nokså nøktern, og mener vi med vår inntekt vil ha det stramt økonomisk dersom vi kjøper en bolig til 3,8 mill. Med nesten 1 mill i egenkapital, og 300.000 i studielån. Jeg mener det vil gå mer enn fint nok! HI
Anonym bruker Skrevet 17. august 2012 #20 Skrevet 17. august 2012 Det vil gå helt fint med deres inntekt og lån på ca 3 mill (etter EK)! Kjør på!
Mamma i vinden Skrevet 17. august 2012 #21 Skrevet 17. august 2012 Ta han med i banken og spør om kvalifiserte råd. Dere vil garantert få klarsignal! Her finnes knapt hus til den prisen, og flere par med lavere inntekt enn dere har MYE lån.
Anonym bruker Skrevet 17. august 2012 #22 Skrevet 17. august 2012 Vi har omtrent samme inntekt og 3,5 i lån. Litt strammere enn jeg ville ha likt - men sitter igjen med ca 8000 hver i lommepenger pr. Mnd. Dvs etter ALT av mat og faste utgifter er betalt. Men disse penger går til alt av ekstra, og med to barn som skal aktiviseres, ha klær, klær til oss selv, tre-fire middager ute, barnevakt, kinoturer, bøker, interiør, kafébesøk, fysioterapi, hudpleie, frisør (Gud, det er dyyyyyrt), bursdager, osv osv, så er det faktisk ikke så mye i lommepenger.... :- s Konklusjon: vi klarer oss helt fint med mer i lån på samme inntekt, men alt avhenger av hvor romslig du vil ha det. Jeg ønsker at vi kunne hatt det mer romslig.....
ScaryMama Skrevet 17. august 2012 #23 Skrevet 17. august 2012 Hvor mye har dere i året? Jeg har 470 000 og min mann har 1 mill, syns at vi har det greit, i hvertfall i forhold til mange andre, men vi har absolutt ikke MYE!
Anonym bruker Skrevet 17. august 2012 #24 Skrevet 17. august 2012 Hallo,det er jo grisemye!! Jeg kjøpte en enebolig, ALENE , til 5 mill. Hadde vel og merke 2. mill i egenkapital. Så lån på 3 mill, og får kun utbetalt 19.500 kr i mnd. - er servitør. Føler jeg lever veldig godt fordiom sliter ikke økonomisk,men så er jeg heller ikke en jente som må ha designervesker og merkeklær....kun Adidas-sko!!!
Anonym bruker Skrevet 17. august 2012 #25 Skrevet 17. august 2012 Gidder ikke diskutere. Var aldeles ikke for å skryte. Min kjære elskede er nokså nøktern, og mener vi med vår inntekt vil ha det stramt økonomisk dersom vi kjøper en bolig til 3,8 mill. Med nesten 1 mill i egenkapital, og 300.000 i studielån. Jeg mener det vil gå mer enn fint nok! HI Vi har ca samme som dere utbetalt og gjeld på 3,8 mill som er ingen problem å betjene så jeg hadde ikke vært redd for å låne 1 mill mindre. Er vel litt over gjennomsnittet innteksmessig vil jeg si
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå