Anonym bruker Skrevet 17. august 2012 #1 Skrevet 17. august 2012 Vi har tre fra før, og han nekter å gå med på en fjerde selv om det var det som var planen i utgangspunktet. Er temmelig sur og bitter for dette. De siste dagene har jeg skylt p-pillene ned i vasken, men begynner å lure på om det kanskje er litt dumt gjort? Vi har jo egentlig nok med tre, men....ønsket er så høyt...
Anonym bruker Skrevet 17. august 2012 #3 Skrevet 17. august 2012 skjønner godt du har lyst på en til, mn du kan ikke lure mannen din på den måten
FrkKværner Skrevet 17. august 2012 #4 Skrevet 17. august 2012 Jeg tror ikke at det å "lure" noen løser "problemet". Hvis du blir gravid, hva skal du da si til mannen? Tror du kommer til å ødelegge mye at tilliten mannen din har til deg.. Dessuten kan du være sikker på at mannen din blir i forholdet når du svikter han sånn ? (at du sier du går på pillen men ikke gjør det).. Jeg skjønner at du vil ha en til, men dette er ikke måten å gjøre det på...
Major HotLips Houlihan Skrevet 17. august 2012 #5 Skrevet 17. august 2012 Du vet at du risikerer å miste din mann og faren til dine tre barn ved å gjøre dette? Bare noe å tenke på...
3 er nok! Skrevet 17. august 2012 #6 Skrevet 17. august 2012 Jeg klarer ikke ta slike innlegg seriøst og velger å tro at dette er et trolleinnlegg. Men i fall det ikke er det; du skjønner vel at følelser i planer kan forandres? At man tenker man vil ha fire barn før man har fått ett eneste ett er noe annet enn å stå der med fire av de og kjenne at man ikke har tid, lyst eller ork til enda ett. Respekter det! Legg saken død for nå og ta det opp om seks måneder eller noe. Ikke mas! Du kan risikere forholdet deres ved å lure ham. Vår plan var å få tre barn, men etter to tette heller jeg imot å stoppe selvom mannen vil ha en til. Fy faen så forbanna jeg hadde blitt dersom han lurte meg! Jeg hadde helt sikkert elsket ungen like høyt som de to andre, men mannens svin ville jeg aldri kommet over.
Anonym bruker Skrevet 17. august 2012 #7 Skrevet 17. august 2012 Huff, velger også å tro at dette er trolling. MEN, min eks - som jeg nå venter barn med, gikk fra meg fordi han trodde jeg hadde lurt denne graviditeten på ham. Noe jeg aldri ville gjort. Synes det er fælt bare at han kan tro det, og at han gikk fra meg (og sønnen sin) på det grunnlaget. Han flyttet til og med til andre kanten av landet. Nå har jo jeg ren samvittighet, men hadde ikke kunnet leve med at jeg hadde lurt mannen min på den måten.
Fomle84 Skrevet 17. august 2012 #8 Skrevet 17. august 2012 Hadde heller tatt en prat med ham og sagt at du vil ha en til. Kan jo gi beskjed om at du har sluttet på pilla og at han får sørge for prevensjon hvis han ikke vil ha flere?
Anonym bruker Skrevet 17. august 2012 #9 Skrevet 17. august 2012 Ikke lur mannen din. Men du kan si ifra at du ikke bruker prevansjon. Så får han velge selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå