Anonym bruker Skrevet 17. august 2012 #1 Skrevet 17. august 2012 Hva er de verste lekene dere syns barna har? De som bråker mest o.l?
Ennai Skrevet 17. august 2012 #2 Skrevet 17. august 2012 En elektrisk motorsag! Fy som den bråker! Og et puslespill som spilte musikk hver gang lyset ble slått av og på i rommene i nerheten. ble passe tullete av den så den kasta vi til slutt:-P
Gjest Kira bjeffer! Skrevet 17. august 2012 #3 Skrevet 17. august 2012 Jeg synes faktisk duplo/lego er de verste, rett og slett fordi de ligger strødd overalt! Og jeg har en 3-åring som ikke er overbegeistret for å rydde
Lille- MO Skrevet 17. august 2012 #4 Skrevet 17. august 2012 har fått en egentlig ganske søt leke hvor det er en mamma and og to barn på ei snor.. men dra i snora så sier den GAKK GAKK GAKK!!! ligger nå nederst i lekekassa
Tovehvit Skrevet 17. august 2012 #5 Skrevet 17. august 2012 9 åringen kasta ut alle lekene sine i fjor^^ Men der var det de evindelige småbilene som lå overalt:S Det værste jentene har er barbi, de småtingene som sko osv.. Aaaau Og seff, alt med lyd som mangler volumknapp:P Husker guttungen fikk en t-rex hodelykt at gudforeldre en gang i tiden^^ Du slo den av å på ved å klemme igjen kjeften på den, og da kom jo også brølet^^ Var veldig glad for at den var kjøpt i thailand, for de har jo ikke "samme" batteri som i norge;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå