Gå til innhold

De verste lekene barna har


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er de verste lekene dere syns barna har? De som bråker mest o.l? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En elektrisk motorsag! Fy som den bråker! Og et puslespill som spilte musikk hver gang lyset ble slått av og på i rommene i nerheten. ble passe tullete av den så den kasta vi til slutt:-P

Gjest Kira bjeffer!
Skrevet

Jeg synes faktisk duplo/lego er de verste, rett og slett fordi de ligger strødd overalt! Og jeg har en 3-åring som ikke er overbegeistret for å rydde :)

Skrevet

har fått en egentlig ganske søt leke hvor det er en mamma and og to barn på ei snor.. men dra i snora så sier den GAKK GAKK GAKK!!! ligger nå nederst i lekekassa ;)

Skrevet

9 åringen kasta ut alle lekene sine i fjor^^ Men der var det de evindelige småbilene som lå overalt:S

 

Det værste jentene har er barbi, de småtingene som sko osv.. Aaaau

 

Og seff, alt med lyd som mangler volumknapp:P

 

Husker guttungen fikk en t-rex hodelykt at gudforeldre en gang i tiden^^

Du slo den av å på ved å klemme igjen kjeften på den, og da kom jo også brølet^^

Var veldig glad for at den var kjøpt i thailand, for de har jo ikke "samme" batteri som i norge;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...