Musemorbr / Skrevet 17. august 2012 #1 Skrevet 17. august 2012 Et Janus ullsett på medlemstilbud hos coop til 169, cubus sin ull, pierre robert, eller noe annet som for eksempel katalogull av noe slag? Siden vi bor i nord vil det nok slites noen sett i vinter. Da tenker jeg det bør enten være billig, eller tåle litt. Hva sier dere som har litt mer erfaring enn meg?
soleia Skrevet 17. august 2012 #2 Skrevet 17. august 2012 Eg likar godt Janus sitt ullundertøy. Ullstrømpebuksene til Janus er dei beste strømpebuksene synes eg, men Safa frå sparkjøp er og bra. Dei har og ullribb bukser som ser ok og solid ut (har kjøpt, men ikkje brukt enno) Er ikkje så glad i cubus sitt ullundertøy som er slitesterkt, men meir stivt og uelastisk (men veit andre likar det godt) Det same gjeld sparkjøp sitt ullundertøy. Av tjukkare ull trengs ikkje så mange sett hjå oss på vestlandet iallefall. Det vert brukt under vinterdressen, men vert teke av når dei er inne i bhg, så slites ikkje så mykje. Ullribb buksene til Nøstebarn er mjuke og gode, ganske dyre, men kan brukast lenge sidan den har oppbrett. Storebror har brukt si i to år, måtte rett nok bøte ein gong, men det gjekk fint.
Plinka Skrevet 17. august 2012 #3 Skrevet 17. august 2012 Ull er gull, jeg elsker ull og har prøvd mye forskjellig. Aller best liker jeg Nøstebarn sin ull. Dette er imidlertid ikke det mest slitesterke, og må vaskes forsiktig med spesialsåpe (kan ikke bruke Milo engang). Likevel, nøstebarn anbefales!! Liker også Janus godt, og generelt andre merker som er 100 % ull. Er ikke spesielt glad i blandingene som inneholder bomull, men har man sensitiv hud kan sikkert dette være et godt alternativ. Cubus synes jeg personlig er litt for stiv og tykk, kommer ikke til å kjøpe ull fra Cubus selv i år.
Liv & Røre Skrevet 17. august 2012 #4 Skrevet 17. august 2012 Janus er et eget merke. God ull, slitesterkt og min favoritt. Og jeg har prøvd mange merker! Et godt tilbud så jeg hadde kjøpt mange sett hadde jeg hatt behov for fler.
*Smiley* Skrevet 17. august 2012 #5 Skrevet 17. august 2012 Et Janus ullsett på medlemstilbud hos coop til 169, cubus sin ull, pierre robert, eller noe annet som for eksempel katalogull av noe slag? Siden vi bor i nord vil det nok slites noen sett i vinter. Da tenker jeg det bør enten være billig, eller tåle litt. Hva sier dere som har litt mer erfaring enn meg? Hei.Jeg kjøper Janus ull på tilbud på obs hvert år.Har vært meget fornøyd , har en femåring nå som har brukt det hver dag på vinteren.De myye ute i bhg.Ullsettene er ikke slitt i det hele tatt etter mye bruk. Så jeg er meget fornøyd.skal kjøpe en del sett på Mandag , er bra pris:)
dincene Skrevet 17. august 2012 #6 Skrevet 17. august 2012 Til barn liker jeg janus best. Joha er også god, fås på barnebutikkene. Til med kjøper jeg pierre robert og devold. Devold er av ei veldig god kvalitet. Devold har jo mye til barn også. Dei er litt dyre. Angåendes "billigmerker" har jeg erfart som de andre at dei er ikke like fine/gode. Cubus er sånne uelastiske. H&M går i stykker.
Anonym bruker Skrevet 17. august 2012 #7 Skrevet 17. august 2012 liker godt devold sine. Men de er veldig små i størrelsen, slik dere er obs på det!
Nordhagenjentene :) Skrevet 17. august 2012 #8 Skrevet 17. august 2012 Vi bor i Elverum, hvor det er KALDT på vinteren. Innerst brukte vi kun Pierre Robert i vinter, og er superfornøyd! (Enig i at Cubus og Truls&Trine blir stivt) Utenpå hadde vi hjemmestrikket genser og bukse, men hun får far Nøstebarn til jul (vi kjøpte på salg i vår) og det er herlig. Tykt og godt. Har ikke prøvd tynne ullen derfra.
Musemorbr / Skrevet 17. august 2012 Forfatter #9 Skrevet 17. august 2012 Takk. Vi går for janus da. I alle fall starter vi med det og benytter oss av tilbudet de har nå. Så fyller vi på etter hvert.
Anonym bruker Skrevet 17. august 2012 #10 Skrevet 17. august 2012 Janus er definitivt min favoritt!! Og dette er et utrolig bra tilbud, jeg ble hoppende glad da jeg åpnet medlemsbladet i dag:D i fjor kostet det 179 for ullsettet på Coop, var Janus det også. Og det holdt seg kjempebra hele vinteren. Så på mandag kl 09 skal jeg nedpå coopen og kjøpe noen sett:D så slipper vi å tenke mer på ullshopping i år. Sparer mye penger jah!
☆☆☆ Skrevet 17. august 2012 #11 Skrevet 17. august 2012 Bruker mest devold til meg selv, babyen bruker mye janus, men også troll, devold, vill (fåes på sportsbutikker), tom og trine (sparkjøp) og strømpebukser fra safa.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå