Anonym bruker Skrevet 17. august 2012 #1 Skrevet 17. august 2012 Jeg vet at de tidligere hadde Cangaroo, men denne ble jo tatt av markedet, og jeg vil ikke kjøpe en gammel vogn (er jo flere år siden den ble produsert, og da er nok vognene som selges nå godt brukt): Vil så gjerne ha en trehjulsvogn med alle de fordelene der, men samtidig en stor, flott og luftig bag som Emmaljunga. Noen som har tips til trehjulsvogner som har store bager?
Mrs. Bouquet Skrevet 17. august 2012 #2 Skrevet 17. august 2012 Tenker du på citybagen som hørte til emmaljunga? Den var faktisk kortere enn bagen til mountain buggyen, men den var dypere.
Mrs. Bouquet Skrevet 17. august 2012 #3 Skrevet 17. august 2012 TFK har rykte på seg at bagene er store.
Anonym bruker Skrevet 17. august 2012 #4 Skrevet 17. august 2012 Er vel mer at jeg liker Emmaljunga-bagen (men synes de er digre og upraktiske med fire hjul, eller med to store og to små). TFK liker jeg dessverre ikke, liker at Emmaljungabagen er dyp og fin. Takk for svar.
Kanutten83 Skrevet 17. august 2012 #5 Skrevet 17. august 2012 Emmaljunga kommer nå med store, svingbare forhjul, ikke små slik som på ozone og nitro Katalogen med 2013 modellene ligger ute på emmaljunga sine sider nå
Anonym bruker Skrevet 17. august 2012 #6 Skrevet 17. august 2012 Hvis du skal ha en vogn med stor bag med tre hjul hvor vogna selv er liten, så sier du jo imot deg selv og hvis du skulle finne en sånn vogn, så vil den være veldig ustabil. Det er nok en veldig logisk forklaring på hvorfor du ikke finner vogner med tre hjul og like stor bag som emmaljungavognene. Jeg har forresten funnet ut at det egentlig ikke er så nødvendig med en veldig stor bag (selvom jeg har hatt det selv) hvis sportsvogna også er lun med en god kalesje, som emmaljunga+++.
Vogndilla Skrevet 28. september 2012 #7 Skrevet 28. september 2012 Jeg vet at de tidligere hadde Cangaroo, men denne ble jo tatt av markedet, og jeg vil ikke kjøpe en gammel vogn (er jo flere år siden den ble produsert, og da er nok vognene som selges nå godt brukt): Vil så gjerne ha en trehjulsvogn med alle de fordelene der, men samtidig en stor, flott og luftig bag som Emmaljunga. Noen som har tips til trehjulsvogner som har store bager? Easywalker sky har tre hjul, er lett og liten sammenlagt og har stor bag -hele 80cm lang
Turtelduen Skrevet 29. september 2012 #8 Skrevet 29. september 2012 (endret) Hvorfor ikke ta den med to litt mindre svinghjul forran? Må nødvendigvis være mye mer stødigere? Jeg ser færre og færre trehjulinger ute nå. Heller flere med to bak og to litt mindre sving forran. Mye mer praktisk og stødigere iforhold til emmaljungas store bag syns jeg... Understellet heter Duo S Chassi... 2013 modell. http://www.emmaljunga.com/english/Prams/Find_your_pram/Chassis_for_Mondial_and_Edge_3_in_1-323.html Endret 29. september 2012 av Turtelduen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå