Gå til innhold

Noen som er gode på pai?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Brukere dere paiform eller kakeform, hva er best?

 

Går det fint å steke skallet kvelden i forvegen og oppbevare det i kjøleskapet?

 

Tenkte å lage litt grovere bunn enn det som står i oppskriften, regner med det går bra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er best på å spise den...

Skrevet (endret)

Jeg bruker stort sett maizena peideig, den er kjempe enkel å lage(ca 2 min)men blir litt annerledes hvis du skal ha den grov.

Har prøvd meg på paideig fra bunnen av 2 ganger og den ene ble totalt ødelagt i ovnen, begga hadde stått over natta i kjøleskapet...

Jeg hadde bare prøvd meg frem, eller evt kjøpt maizena deig eller gått på helios ol å kjøpt en der.

Endret av Frk Vimse
Skrevet

Glemte å si jeg bruker paiform, både store og små.. syntes kakeformen blir for tynn så kan bli lett brent i bunnen og kantene.

Skrevet

Jeg pleier å lage paideigen når jeg lager resten av paien. Det tar ikke så lang tid og den forsteker mens jeg lager innholdet. Jeg har aldri lagd med grovt mel, men det er sikkert mulig det også, selv om jeg tror det er best med fint mel.

Skrevet

Jeg er ikke god på pai. Jeg ødelegger bunnen hver gang, noe som irriterer meg siden jeg ellers er en habil kakebaker. Om noen har en oppskrift på paibunn som de vet er veldig bra, må de gjerne dele den med meg. Ikke for å kuppe tråden... ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...