Gå til innhold

Jeg har et problem ang en avtale jeg avlyste i siste liten

Anbefalte innlegg

Skrevet

En jeg har snakket litt med inviterte meg på et møte hjemme hos en annen,

det gjaldt noe som skulle selges tydeligvis, men hun kunne ikke si noe mer enn det. Greit nok. Så avtalte vi tidspunkt og jeg gikk i dagene frem mot dagen og følte meg helt utbrent. Jeg har hatt masse stress på jobb og hjemme, og følte bare at jeg har hatt lyst til å være alene. Vurderte å reise bort en tur i helga bare for å få være helt alene og hente meg skikkelig inn igjen. Hun sendte meg en melding dagen før møtet og den hadde jeg ikke tid til å svare på pga at alt gikk i ett den dagen. om kvelden sovnet jeg sittende på sofaen kl 2030 og våknet kl 3 på natta.

Da så jeg at hun hadde ringt meg den kvelden. Dagen etter sendte jeg henne en melding hvor jeg beklaget så mye og forklarte henne akkurat hvordan det var. Jeg skrev også at jeg hadde bestemt meg for å reise bort i helga og kom til å reise samme ettermiddagen som kvelden var. Jeg beklaget igjen den korte varselen og sa at jeg håpet at vi kan ta det igjen snart.

Har ikke fått noe svar fra henne enda, og skjønner jo at hun ble sur.

Men hva skal jeg si neste gang jeg møter henne, for det gjør jeg jo i jobben min ganske ofte. Nå har jeg virkelig ødelagt for meg selv føler jeg. Når jeg er skikkeig sliten klarer jeg ikke å tenke klart og gjør sånne ting.

Hva hadde du gjort videre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neste gang, dersom det ikkje er så lenge til, hadde eg kanskje beklaga at eg var så sein med å gje beskjed, men hadde ikkje gjort noko meir ut av det. Slikt skjer av og til, og det går ikkje an å gå rundt og vere sur for det.

Slike party er ofte noko stort vissvass og lureri, så du skal berre vere glad du kom deg unna.

Skrevet

Hvis du jobber litt mindre, vil du ha mer overskudd til venner. Ellers kan du jo si at du jobber så mye at du har lite overskudd på fritida.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...