Gå til innhold

Elsker ungene mine, men

Anbefalte innlegg

Skrevet

..fy fader som de roter!!! Føler foreldrerollen er 70% rydding! Ungene er 2, 3 og 8, blir det bedre noengang??

Haaaaaaat!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Nei, men det går an å oppdra dem jo eldre de blir ;) 8 åringen din er i hvert fall stor nok til å rydde selv.

Vi skulle på kino med alle fire for et par uker siden og det så bare helt bombet ut her etter en hel uke hjemme alle fire. Da sa jeg: "Vet dere hva, jeg orker ikke å ta dere med på kino når det ser sånn ut her. Enten får vi bli her hjemme og så rydder jeg alt alene, eller så rydder dere også og så kan vi gå". (da hadde jeg bedt dem om å rydde sånn ca tusen ganger). Da gikk det sånn ca 20 minutter (jeg ble kastet ut av eldstemann med beskjed om å sitte og nyte solen ute) før jeg ble invitert inn igjen i et gullende rent og ryddig hus. Alt var strøkent og de hadde til og med støvsuget, vasket alle bord og benker. Tror jeg må gjøre det litt oftere, hehe....

Endret av Alva♂♂♂♀
Skrevet

Hehe....joda, det følger mye rot med unger. Nå sitter faktisk 7 åringen å rydder på rommet sitt, hun skal finne frem ting som hun ikke leker mer med, og så skal jeg komme å kaste/pakke det bort og vaske rommet hennes etterpå. Tenåringens rom har jeg gitt opp, satser på at hun snart får skamvett nok til å ta tak i det. :P Hun holder i det minste rotet sitt på rommet. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...