Gå til innhold

Hvit vogn!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har sett på en kjempefin hvit city cross Emmaljunga, men så har vi tenkt at denne blir fort møkkete o.l

Etter mye grubling tror jeg at vi skal slå til allikevell. Vil heller ha den vognen jeg synes er finest enn å måtte gå for andrevalget, som er svar. Er så lei svart nå.

Noen her som har hvit vogn?

Videoannonse
Annonse
Gjest Mamma til 1+spire2012<3
Skrevet

Har ikke helt hvit vogn men khaki, og den er jo lys den også. Kommer sikkert til å bli litt møkkete men :P Eneste fargen jeg og sambo var enige om, så da måtte det nesten bli den.

Skrevet

Ville jeg aldri ha valgt, og jeg har hatt to barn så langt!

"Det er jo bare å vaske den oftere".... Veeeel... Ikke alle deler av trekkene på ei vogn er like enkle å ta av og vaske! Vi har ikke Emmaljunga, men på vår vogn er det faktisk enkelte deler, som f.eks. yttersiden av selve bagen som er umulig å ta av og vaske i maskin. Har stått mye og tørket av med våt klut der. Glad den var mørkegrå i utgangspunktet da! Og selv om man får av alt av tekstil, så er det jo en litt kronglete jobb man helst vil slippe å gjøre så ofte.

Men vet ikke hva slags bruk du ser for deg vogna skal brukes til? Kun spaserturer på rene, asfalterte fortau og inne på kjøpesentre? Da går det sikkert fint. Hvis man går langs grusveier året rundt, på fortau med søleslaps og biler som spruter sørpe, er avhengig av å pakke vogna inn i biler sammen med storesøskens sykler, akebrett og gjennomvåte barnehageklær, har med søsken som skal holde i vogna samtidig som de spiser is, tar den med på stappfulle busser, eller på stranda om sommeren..... Ja da, er alt som kamuflerer flekker supert! Egentlig er ikke svart det beste heller da. Sats på leopard-mønstret! He he!

Skrevet

Har City Cross i fargen "Charleston" som er mest offwhite med litt brunt. Den er i et litt ruglete skinn og ikke stoff. Lett å tørke av :)

Gjest Adventstjerna
Skrevet

Har hatt mørk marineblå emmaljunga i stoff med første og creme leatherette. Alle flekker syns på den marineblå og stoffet trekker det lettere til seg. Den kremhvite i skinn er superenkel å tørke av med en fuktig klut! Go for it sier jeg!;-)

Skrevet

Jeg har også hatt den som henne over i 2010, denne gangen har jeg kjøpt helt hvit, teutonia elegance i hvitt skinn:) Den er sååå lekker hehehe:) Har ellers en god del andre vogner som er sorte, blir litt kjedelig i lengden!

Skrevet

Har creme leatherette som ei over her, brukt den MASSE på turer fra i fjor høst av og har fått både barnemat, sølesprut fra biler og skitne labber fra hundene på den uten problem! Regner med at den helt hvite er lik. Kun å tørke av med en klut, så er den god som ny:-)

Skrevet

Takk for svar jenter ;) Vi fikk en city cross limited edition i sånn leatherette og den er bare så utrolig råflott ;) Hvit

De hadde den på lager (vi fikk sjokk) så da står den her ;)

Skrevet

Hei!

Vi hadde hvit vogn til eldste vår, hvit skinn fra emmaljunga. fungerte veldig bra, og skal ha det til jenta som kojmmernå snart også, ikke emmaljunga men, en annen med litt mer elegant utseende, siden det er jente nå.

Vi er veldig glad i friluft, og den vogna vi hadde til eldstemabn ble godt brukt!-den var like fin når vi solgte den igjen. jeg vasket den ganske ofte, og inpregnerte den for hver gang. så sats på den, det krever litt mer vedlikehold, men hva gjør man ikke for drømmevogna!:)

Skrevet

I hate smartphones!-staveleif!!;)

Skrevet
Hei! Vi hadde hvit vogn til eldste vår, hvit skinn fra emmaljunga. fungerte veldig bra, og skal ha det til jenta som kojmmernå snart også, ikke emmaljunga men, en annen med litt mer elegant utseende, siden det er jente nå. Vi er veldig glad i friluft, og den vogna vi hadde til eldstemabn ble godt brukt!-den var like fin når vi solgte den igjen. jeg vasket den ganske ofte, og inpregnerte den for hver gang. så sats på den, det krever litt mer vedlikehold, men hva gjør man ikke for drømmevogna!:)
Hei, er fra Aust-Agder jeg også, mulig vi skal ha lik vogn da hehe. Venter også jente. HAr bestillt Teutonia Elegance i hvitt skinn denne gangen:)
Skrevet

Hei jeg har hvit emmajunga vogn. Og er kjempe fornøyd med den. Har brukt den snart i 1 år og er ikke blitt skitten. Bruker den mye inn og ut av bilen og mange gå turer. Det er bare og tørke den med en klut så er den helt fin igjen.

Skrevet

Jeg har den hvite emmaljunga...alternativet var svart- men jeg er sååå glad for at jeg valgte hvit- elsker den vogna .-)

Skrevet

Jeg har emmaljunga i hvitt skinn, gleder meg til å bruke den;-D Kjøpt meg rensemiddel og håper at den gjør underverker;-)

Har ikke på følelsen at jeg kommer til å angre iallefall;) Vogna er kjempe nydelig:-D

Skrevet

Ah, beklager, la ikke merke til at det var hvitt SKINN det var snakk om.

Da er det en helt annen sak, for da trekker ikke møkka inn på samme måte som ei vogn med tøytekstil. En hvit tøyvogn tror jeg fortsatt ville vært helt håpløst!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...