Gå til innhold

Hjelpes.. I dag er jeg sliten..


mbea

Anbefalte innlegg

Huff, dette blir ett syte innlegg.. Så nå er dere advart. Men i dag gleder jeg meg bare til jeg kan gå å legge meg igjen.

 

I går kveld ble mannen dårlig, feber smerter osv.. Endte på legevakten og de tror han har en staffelikokk ( aner ikke hvordan jeg staver det) infeksjon. Men dersom han ikke ble bedre i dag så måtte vi komme tilbake. Kom hjem fra legevakten klokken 12, og i seng klokka 1. Og da våkner jo Snuppa,og gråter holder det gående lenge. Ikke unormalt for henne, hun er dårlig på dette med søvn. Klokken 4 var det på tide å stå opp.

 

Totalt i natt har jeg fått 1,5 timer søvn, om 2 timer skal vi på innkjøringen i barnehagen.

 

Jeg er ekstremt kvalm, og føler meg så uggen. Jeg trenger jo en ok natt søvn nå som jeg er gravid.. Fungerer ikke uten søvn..

 

Lite hjelp i mannen også..han må jo nesten sove å bli bedre... Han ligger i senga med feber og har fått antibiotika. Må nesten bare la han sove....

 

Må si at i dag tror jeg Snuppa skal få kvile litt ekstra slik at mamma kan kvile. Og så skal jeg høre om ikke mamma har lyst til å komme å passe Snuppa noen timer...

 

Uff, ble sikkert litt rotete dette.. Men måtte bare syte litt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Føler med deg! Har hatt slike perioder vi også. Var mye syk da jeg gikk gravid med nummer 2 og storesøster begynte i barnehagen. Det første året får man mye smitte. Best å lytte til kroppen og ta det med ro. Godt å ha en mamma å ty til! Bruk det for det det er verdt. Du trenger ikke å ha dårlig samvittighet. Godt for vesla å kose seg med mormor og komme hjem til uthvilt mamma :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja føler skikkeleg med deg! heilt pyton å mangle søvn, ein blir nesten litt gal av det! huff. Men husker dei gode stundene då eg var skikkeleg trøtt og eg og beibi sovna sammen midt på dagen i storesenga, hadde skrudd av alle telefoner slik at eg ikkje kunne bli vekka. Nyyydelig 2-3 timers søvn! det blir godt å komme seg i mamma-perm og kunne sove litt på dagtid, hihihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...