Gå til innhold

Hjelpes.. I dag er jeg sliten..

Anbefalte innlegg

Huff, dette blir ett syte innlegg.. Så nå er dere advart. Men i dag gleder jeg meg bare til jeg kan gå å legge meg igjen.

I går kveld ble mannen dårlig, feber smerter osv.. Endte på legevakten og de tror han har en staffelikokk ( aner ikke hvordan jeg staver det) infeksjon. Men dersom han ikke ble bedre i dag så måtte vi komme tilbake. Kom hjem fra legevakten klokken 12, og i seng klokka 1. Og da våkner jo Snuppa,og gråter holder det gående lenge. Ikke unormalt for henne, hun er dårlig på dette med søvn. Klokken 4 var det på tide å stå opp.

Totalt i natt har jeg fått 1,5 timer søvn, om 2 timer skal vi på innkjøringen i barnehagen.

Jeg er ekstremt kvalm, og føler meg så uggen. Jeg trenger jo en ok natt søvn nå som jeg er gravid.. Fungerer ikke uten søvn..

Lite hjelp i mannen også..han må jo nesten sove å bli bedre... Han ligger i senga med feber og har fått antibiotika. Må nesten bare la han sove....

Må si at i dag tror jeg Snuppa skal få kvile litt ekstra slik at mamma kan kvile. Og så skal jeg høre om ikke mamma har lyst til å komme å passe Snuppa noen timer...

Uff, ble sikkert litt rotete dette.. Men måtte bare syte litt..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143963296-hjelpes-i-dag-er-jeg-sliten/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Føler med deg! Har hatt slike perioder vi også. Var mye syk da jeg gikk gravid med nummer 2 og storesøster begynte i barnehagen. Det første året får man mye smitte. Best å lytte til kroppen og ta det med ro. Godt å ha en mamma å ty til! Bruk det for det det er verdt. Du trenger ikke å ha dårlig samvittighet. Godt for vesla å kose seg med mormor og komme hjem til uthvilt mamma :)

ja føler skikkeleg med deg! heilt pyton å mangle søvn, ein blir nesten litt gal av det! huff. Men husker dei gode stundene då eg var skikkeleg trøtt og eg og beibi sovna sammen midt på dagen i storesenga, hadde skrudd av alle telefoner slik at eg ikkje kunne bli vekka. Nyyydelig 2-3 timers søvn! det blir godt å komme seg i mamma-perm og kunne sove litt på dagtid, hihihi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...