Anonym bruker Skrevet 16. august 2012 #1 Skrevet 16. august 2012 Lovte meg over telefon nye klær og sko til barna skulle begynne på skolen, heldigvis har han ikke sagt et ord om dette til barna såvidt jeg vet, men nå har skolen begynt og barna har ikke fått en krone:((( Blir så skuffet på vegne av barna når han lover ting til dem som han tydeligvis ikke har tenkt og holde. Har kjøpt nye sko til barna da, men klær har de mer enn nok av!
Anonym bruker Skrevet 16. august 2012 #2 Skrevet 16. august 2012 Lovte meg over telefon nye klær og sko til barna skulle begynne på skolen, heldigvis har han ikke sagt et ord om dette til barna såvidt jeg vet, men nå har skolen begynt og barna har ikke fått en krone:((( Blir så skuffet på vegne av barna når han lover ting til dem som han tydeligvis ikke har tenkt og holde. Har kjøpt nye sko til barna da, men klær har de mer enn nok av! Råtten?? Men han har jo ikke lovt barna noe, og klær har de jo nok av skriver du...
Sol Skippertaksdronning Skrevet 17. august 2012 #3 Skrevet 17. august 2012 Skjønner at det er kjipt, men han har ikke sagt noe til ungene, og du mener jo selv de har nok. Men er det et stort problem, får du ta det opp med ham da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå