Anonym bruker Skrevet 16. august 2012 #1 Skrevet 16. august 2012 Ei av mine aller beste venninner har en pappa som ligger for døden.. jeg tenker mye på hvordan det går, og har så lyst å ringe og spørre.. men så er jeg redd det blir masete og påtrengende, kanskje det er litt for privat, eller hun vil helst ikke snakke om det. Og så er det sånn at hun studerer i en annen by, og vi har mest smskontakt, nesten ukentlige meldinger frem og tilbake. Ringer kun når det er noe stort som har skjedd i livene våre og da snakker vi jo i et par timer (Derfor smskontakt, ble noen himla dyre regninger i begynnelsen, ikke bra for verken student eller deltidsarbeidende småbarnsmamma;)) Hva tenker dere? Bør jeg ringe, eller bare vente til hn evt tar kontakt? Det er nok et ganske teit spøsrmål, men tror jeg mangler en sosial antenne når det kommer til sånne ting!
Anonym bruker Skrevet 16. august 2012 #2 Skrevet 16. august 2012 Du kan vel sende en sms? Så velger hun selv om hun vil svare? Ikke påtrengende, men viser allikevel at du bryr deg..
mylittlecat Skrevet 16. august 2012 #3 Skrevet 16. august 2012 Vi reagerer alle forskjellig i ulike situasjoner, så å ringe kan være like feil som riktig. Send en sms og spør om du kan ringe når det passer for henne og om hun har lyst å prate litt. Så får du svar på det du spør om
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 16. august 2012 #4 Skrevet 16. august 2012 Ring og si du syntes dette er vanskelig og at du er redd for å gjøre noe feil, på den måten viser du at du ønsker å være der og bryr deg, men samtidig ikke vet hva hun ønsker så hun kan fortelle deg. Bra å være ærlig. Men for all del ta kontakt å vis at du bryr deg! Sikkert nok av andre som ikke gjøre det nettopp fordi de ikke vet hvordan de skal gjøre det! Ring
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå